mandag den 5. juli 2010

Sommerdetaljer


Jeg har travlt med at nyde sommeren og med at nyde min lille familie, så Søhesten er ikke så aktiv som i vintermånederne. Mon ikke jeg vender stærkt tilbage.
Jeg er gået i totalt sommermode! Mine kreaprojekter holder ferie, min hjerne holder ferie og det gør min krop også, for lige nu er jeg i sommerhus i Grenå...igen :-) Det bliver ikke til nogen smart sydlandsferie i år, så hurra for mine forældres sommerhus. Billederne er taget ved stranden lidt nord for Grenå.
Edith kravler, siger bababababa mamamama jajajaja, hopper til musik og tænderne myldrer frem. Lige nettop i forhold til den meget nysgerrige vingummi holder jeg ikke ferie, mine øjne nyder at se hende tøffe rundt, men nu forholder det sig (naturligvis) sådan, at en vingummis yndlingsting er ex stikkontakter, småsten, glaslåger, edderkopper og en masse andre ting, JEG ikke synes, hun bør lege med, så jeg er langsomt ved at udvikle øjne i nakken. Jeg har også fundet ud af, at en helt stille baby ikke altid er et godt tegn, dette kan betyde, at der leges med et af ovenstående genstande. Men hvor er det dejligt at se den lille prut udforske verden!

Håber I andre nyder det stærke sommerlys og alle de fine detaljer det oplyser!

3 kommentarer:

  1. Lækre billeder, man kan nærmest dufte sommeren. Nyd din ferietilstand ;)

    Og tak for tippet om stille baby, det er hermed noteret til den tid kommer med Otto.

    Jeg har lige skudt en picnick i Botanisk Have igang, kig forbi og se om du kan komme. Det kunne være hyggeligt!

    Kh. Julia

    SvarSlet
  2. Det ser skønt ud - billede nummer to er jeg helt vild med - sikke skønne farver! Nyd væk! Både sommeren og den lille, omkringfarende prut ;-) kram fra Lisbeth

    SvarSlet
  3. Dejligt at høre fra dig igen.
    Mon ikke Søheste sådan går i en slags hi om sommeren? ;)
    Nyd ferien.
    Knus Louise

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...