mandag den 10. januar 2011

En lille Give Away - Broderede HAMA Mini øreringe


Jeg er i gavehumør. Søhesten har eksisteret i over 2 år, jeg har skrevet mere end 300 indlæg, en masse skønne mennesker har meldt sig som faste læsere, og skønne kommentarer ruller ind hver dag. Det er jo intet mindre end fantastisk!
3 heldige vindere må selv vælge, hvilken farve perler/tråd de ønsker. Creolerne er 20 mm og lavet af sterling sølv.
Det eneste, du skal gøre for at være med, er at skrive en kommentar på dette indlæg.
Faste læsere er ALTID velkommen, og man må hjertens gerne linke til indlæget her, dog forøger det ikke chancen for at vinde.
Håber I vil være med.

Jeg trækker lod d. 22 januar, fordi jeg elsker 2-taller.

OPDATERING -Vinderne er fundet. Se HER.Du kan købe et par øreringe af mig. Se under "Shop".

51 kommentarer:

  1. Jeg er med. Hvor er de fine:)

    SvarSlet
  2. HUURRAAAA..! Sådan et par vil jeg helt vildt gerne vinde :) Jeg ved lige hvor de skal stå ;)

    SvarSlet
  3. Hvor er de søde, gode farver og idé. Er da helt klart med, elsker sjove øreringe :-)

    SvarSlet
  4. Nøøøj hvor er de skønne.
    de gule eller koralfarvede måtte meget flytte ind hos mig.
    jeg er helt sikkert med!

    SvarSlet
  5. De er rigtig fine, og et godt påfund! Godt udtænkt :)
    De sorte er superflotte, og ville pynte godt på mine ører!

    SvarSlet
  6. Jeg er med for de er så super flotte. Jeg kan lide dem alle, men måske mest de koral, lilla, sorte og blå.
    Jeg er allerede fast læser, men jeg synes alligevel det er dejligt at du har en give-away sådan helt betingelsesløst :-)

    SvarSlet
  7. Ej hvor er de fiiiine. Jeg vil meget gerne deltage :)

    SvarSlet
  8. de er bare så søde :) jeg er med her :)

    SvarSlet
  9. Jeg elsker også 2-taller og 2 er mit lykketal :)

    Jeg vil gerne deltage og laver lige et link for at sprede det glædelige budskab ;o)

    SvarSlet
  10. Hvor er de fede! Sådan et par ville jeg gerne vinde!

    SvarSlet
  11. Jeg deltager. De er superfine.
    Jeg elsker i øvrigt 4-taller. Det er det tal, der repræsenterer englene. Jo flere 4-taller du ser, jo flere engle er der omkring dig:-)

    SvarSlet
  12. Super flotte vil meget gerne deltage :-)

    SvarSlet
  13. Hurra for Søhest bloggen:o)
    Har fulgt med næsten fra start og jeg bliver gladeligt hængende.
    Kh Ulla

    SvarSlet
  14. De er super fine - dem ville jeg gerne vinde. :)

    SvarSlet
  15. Jeg vidste slet ikke du havde blogget så længe! Men bloggen er skøn, og jeg nyder at følge den.

    Jeg er bestemt med i din giveaway!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  16. Hurra og HIPHIP med det hele - OGSÅ med det fine nye look her hos Søhesten.
    Fortsat god blooging.
    Hilsen Frk. Hverdag

    SvarSlet
  17. Tillykke med jubilæet :)
    Skøn blog ... nyder at følge med.
    Glade bloghilsner Charlotte

    SvarSlet
  18. Hvor er de søde, Trine! Jeg vil gerne være med :-)
    Du har sådan hyggelig blog, og jeg nyder at kigge indenfor ;-)

    SvarSlet
  19. Åh de er bare så fine! Dem vil jeg RIGTIG gerne vinde :D

    SvarSlet
  20. Jeg vil også rigtig gerne vinde et par. Og lære at linke.

    SvarSlet
  21. Ej hvor er de fine. det er kreativt ;O)
    Jeg er klart med :O)
    Knus

    SvarSlet
  22. Dem vil jeg gerne vinde. De er så fine
    Kh. Malene

    SvarSlet
  23. Fine øredobber! Jeg vil gjerne delta.

    Hilsen Fama, Norge

    anihaarb@online.no

    SvarSlet
  24. Fantastiske skønne øreringe ;)

    Hk Sara

    SvarSlet
  25. Hvor er de søde, jeg er helt sikkert med :)

    SvarSlet
  26. Jeg er helt klart med! De øreringe er simpelthen noget af det skønneste jeg længe har set.

    SvarSlet
  27. Hej Trine - de ser super-flotte - jeg vil gerne være med, og linker osse (mest for at ku huske at jeg deltager, men osse for at gi dig lidt reklame;-)) KH Lisbeth

    SvarSlet
  28. Arhj hvor fedt! Tillykke med de to år:) Jeg nyder at følge med herinde, og vil da i særdeleshed gerne vinde de fine øreringe:)

    Kram fra
    Kat

    SvarSlet
  29. Kære Trine
    Jeg vil rigtig gerne være med i din fine give away!
    Og tillykke med de to år på bloggen!
    Heidi

    SvarSlet
  30. Tillykke med dine 2 år! Og tak for gode indlæg!
    Jeg vil super gerne være med og linker lige fra min blog.
    -Dorthe

    SvarSlet
  31. Så fine - Jeg vil gerne være med:-)

    SvarSlet
  32. MÅ da være med her!
    Jette / Kamma og Ko

    SvarSlet
  33. Ej, hvor er de super fine, jeg må da være med.

    SvarSlet
  34. Herlige herligheder!!! Fornyelse til Hama!!

    SvarSlet
  35. Sådan et par øreringe vil jeg gerne pynte mig med...

    SvarSlet
  36. lækker giveaway :) de er dejlig farverige, til det her kedelig vinter vejr vi har lige nu.

    SvarSlet
  37. Hej

    nu har jeg ellers lagt billet ind på de hvide af dine øreringe i din butik, men det var før at jeg så at du havde gang i en give away. Jeg vil lige prøve chancen her. Håber på det bedste, og er med på 2 lodder.

    stine:)

    SvarSlet
  38. Hvor er de søde - jeg er helt klart med.

    SvarSlet
  39. hvor er de søde jeg vil meget gerne være med!

    mvh jenny clausen

    jennyclausen0809@hotmail.com

    SvarSlet
  40. Nøj, hvor er de dog fine!

    SvarSlet
  41. Ej hvor er de fine...
    Er da helt vilde med dem..
    -Du har nogle rigtig gode ting her på siden...

    Hilsen michaela

    SvarSlet
  42. Så mange fine ting.
    Jeg vil gerne vinde :)

    PS har en lille give away hos mig om du er interesseret...

    SvarSlet
  43. De ville gøre underværker for sygehusets kedelige, hvide uniform. Jeg er helt sikkert med.
    Stor ros til din blog - elsker at kigge og går aldrig uinspireret herfra :)

    SvarSlet
  44. Pyha, Trine. Jeg nåede det lige. Skønne øreringe!

    SvarSlet
  45. de søde jeg er meget gerne med.

    joan l.

    flemmingdensode123@sol.dk

    SvarSlet
  46. Jeg er med :)
    Helene
    Superhelene@ofir.dk

    SvarSlet
  47. Hejsa. Det var da en total genial og fed ide at bruge perle. Du er sgu da mega sej at få den ide. Ja jeg er vild imponeret...

    SvarSlet
  48. Tak for de søde bemærkninger - de varmer!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...