lørdag den 24. juli 2010

Give Away - Hæklede greb/kroge/knopper



Jeg har malet en kommode (billeder kommer senere) og de greb, der sad på, var jeg træt af at kigge på, så der skulle noget nyt til. Sagen er bare den, at sådan nogle greb kan være ret dyre. Jeg har derfor taget sagen i egen hånd og beklædt nogle billige trægreb med hækleri (efter stort set samme opskrift som svampegrebene - se DIY HER). Jeg har lavet disse seks, men jeg har i sinde at lave seks mere, nok i samme de farver, for 12 greb skal der bruges.

I den sammenhæng fik jeg lyst til at lave en give away!

Vinderen får 4 greb i farve(r) efter eget valg (dog kun i de viste farver). Det er også muligt at vælge svampegreb.
Lad mig også lige gøre opmærksom på at disse også kan bruges som kroge.

Det er de sædvanlige Give Away regler, der gælder:

1 lod for en kommentar
•2 lodder for kommentar + fast læser
•3 lodder for kommentar + fast læser + link til indlægget på din egen blog

I må meget gerne skrive, hvilke farve(r) i gerne vil vinde grebene i.

Jeg trækker en vinder d. 15 august, men der kan godt lige gå en uge eller lign, før jeg har fået lavet "tøj" til grebene.

Søheste-knus herfra!!

100 kommentarer:

  1. Hvor er de bare skønne!!

    Jeg er med på 3 lodder - Smil fra Mia

    SvarSlet
  2. Sikke da en god idé! Hvor er de fine:-)
    Jeg er med på 2 lodder og ønsker mig de blå.

    SvarSlet
  3. SÅ fine!! Og jeg er klart med på 3 lodder. Skulle så være gul, lilla, koral og blå, hvis jeg bliver den heldige:-)

    SvarSlet
  4. Super idé. Hvor er de bare fine. Jeg deltager med 3 lodder og ønsker mig brændende dem i lys-lilla eller blå.

    God weekend.
    Randi

    SvarSlet
  5. Sjov idé. Jeg deltager med 3 lodder og ønsker mig dem i lyslilla, blå, gul og koral.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  6. Nej hvor er det bare en genial ide - nu bliver jeg endnu mere ærgerlig over at jeg ikke selv kan hækle! Jeg er med på 1 lod og ønsker mig een i hver farve:-)
    Min mail er kim0704@webspeed.dk
    Kh. Malene

    SvarSlet
  7. WAUW... Den vil jeg super gerne vinde. jeg smidder 3 lodder og krydser fingre for et gult, et blå, et grønt og et koral.

    Håber du har kigget forbi min give away.
    kh Laura

    SvarSlet
  8. Ihh hvor er de fine! Jeg er helt sikkert med på 3 lodder.
    Hvis jeg er så heldig at vinde, tror jeg at det skal være... lilla, lime, blå og coral... eller 4 svampe... måske... det er skisme da svært at vælge. Ej tror det skal være de 4 forskellige farver! ;-)

    Fortsat god weekend!

    SvarSlet
  9. Uhh, hvor er de fine..jeg ville klart gå efter koral, gul og lilla. Jeg napser 3 lodder.

    SvarSlet
  10. Ups, ovenstående blev sendt fra en forkert konto. (morten) er mig :-)

    SvarSlet
  11. Skønne og forfriskende!

    Jeg napper to lodder, og jeg er til grøn, lilla, gul og koral.

    Kig også gerne forbi min giveaway

    Kram, Lotte

    SvarSlet
  12. Hvor er de lækre!
    2 lodder her fra:-)

    SvarSlet
  13. Wow, hvor er de bare super sjove!
    Dem ønsker jeg mig :-)

    4 lodder tak.. og hvis jeg er så heldig at vinde, tror jeg det må være de lavendelfarvede eller lysegule.

    Knus og god weekend Barbara

    SvarSlet
  14. ihh altså hvor er de skønne - har netop købt en kommode på lopper hvor disse ville passe perfekt :)
    jeg er med på 2 lodder - og melder mig med den 3. når jeg lige har en smule mere tid til at linke til din fine blog!

    KH Vibeke

    SvarSlet
  15. WOW - Jeg er SÅ meget med på 3 lodder.. Jeg ved lige hvor de skal sidde :)

    SvarSlet
  16. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  17. Hejsa :-)

    Hvor ér de fede! Jeg takker fluks ja til 3 lodder.

    Slettede lige den forrige kommentar, da jeg ikke var helt vågen ;-)

    K.H June

    SvarSlet
  18. Hold da op hvor er de skønne. Jeg deltager med 3 lodder. Koral, gul og lilla vil jeg vælge hvis jeg vinder :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  19. uha..de er godt nok rigtig flotte de greb... jeg skal da helt klart ligge 3 lodder og så må jeg håbe at jeg bliver den heldige :-)

    hilsen stinne

    SvarSlet
  20. hej- det ville være fantastisk at vinde disse greb:0)står lige og mangler 4 stk. til omlavningen af klædeskab.... jeg nupper 3 lodder

    SvarSlet
  21. Hvor er de skønne... :o)
    Jeg vil gerne være med på 2 lodder ;o)

    SvarSlet
  22. ej hvor er de altså bare fine :) deltager meget gerne med 3 lodder :)
    KH Micha

    SvarSlet
  23. Fantastisk god idé, dem vil jeg vildt gerne vinde!
    Jeg er med på 3 lodder ;-)

    SvarSlet
  24. Super idé!! Så fine greb.
    Jeg er med på 3 lodder og ønsker mig koral, gul, lime og lilla, hvis jeg bliver den heldige :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  25. Jeg må være med! Jeg har en komode som TRÆNGER til de her greb!! Jeg MÅ vinde :D
    Jeg er selvfølgelig med på alle 3 lodder!
    Knus Sarah

    SvarSlet
  26. Tak for deltagelsen i min give away og at du fortalte om din egen!
    For hold da op, hvor er det en fin give away du har igang!
    Jeg skynder mig at smide 3 lod i puljen:.)
    Kh Catrine

    SvarSlet
  27. Jeg er med på 2 lodder og hvis jeg skulle være så heldig at vinde de flotte greb,så ønsker jeg mig dem i koral og blå...
    KH Fie

    SvarSlet
  28. Som Ole Henriksen ville have sagt: I loove it!
    Jeg vil gerne smide tre lodder i vinderpuljen, og de blå og lilla vil pryde mit hjem smukt!

    SvarSlet
  29. De er SÅ fede..... jeg smider 3 lodder i puljen. Har en kommode jeg skal ha sat i stand, og de ville da være vildt seje at få der på. Skal ha malet og tapeseret og ja så lige dem på - Smukt ,O)
    lilla, gul og grøn vil da helt sikkert passe ;O)
    Kh. Susan

    SvarSlet
  30. jeg vil gerne deltage med 3 lodder. Hvor er de bare flotte og det da bare en super god ide.

    glæder mig til at følge din blog fremover. Det så skønt at blive inspireret.

    mvh. Kristiane

    SvarSlet
  31. Hvor er de soede!
    Jeg er med paa 2 lodder:)

    SvarSlet
  32. Hej Trine:-) jeg håber I har det dejligt og nyder sommeren? Jeg vil gerne være med i din Give away...men jeg er ikke lige helt sikker på hvordan det foregår...Jeg er jo din faste læser og så har jeg skrevet en kommemtar, så det må være to lodder ik? Hvordan linker man fra min blog? Det vil jeg gerne...jeg prøver om jeg kan finde ud af det...ellers er jeg med på to lodder:-)Ha det fantastisk! Mange hilsner fra Sidsel

    SvarSlet
  33. Så har jeg vist linket...men hvordan får du de fine billeder frem af Give awayerne?

    SvarSlet
  34. Jeg smider tre lodder i puljen. De er super fine og vil helt sikkert passe rigtig godt til et af mine kommende boligprojekter :)

    SvarSlet
  35. De er alt for fine! Jeg er med på 2 lodder, og ville super gerne vinde de gule :)

    SvarSlet
  36. Jeg er med, napper 3 lodder:-) Det er lige sådan nogle jeg står og mangler til min datters kommode... gid jeg må vinde.....!!

    SvarSlet
  37. Hvor er de altså fede. Jeg er med på to lodder.

    Hvis jeg vinder skal det være i forskellige farver og du overrasker mig bare :)

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  38. Hej igen!
    Fik skrevet på dit indlæg med dine fine fund ;)Vil gerne deltage i din skønne give away!
    med 3 lodder
    KH Heidi

    SvarSlet
  39. De er da helt fantastiske, vil gerne deltage med 3 lodder og have dem i grøn, hvis jeg skulle være den heldige:-)

    SvarSlet
  40. Jeg er med på 3 lodder.
    Jeg har et skab i mit køkken hvor jeg lige nøjagtig mangler 4 knopper ;o)
    Julie

    SvarSlet
  41. Så fine så fine, jeg er da helt sikkert med på 2 lodder...
    hvis jeg er så heldig at vinde, så skal det være; koral, hvid, gul og lilla :)
    Til et skab til min lille pige´s nye legehus.
    Knus herfra :)

    SvarSlet
  42. 3 lodd på meg, og jeg ville nok hatt lyslilla om jeg skulle vinne :o)

    Jeg ser at du også skal på BlogPicnic, så da ses vi vel der tenker jeg :o)

    SvarSlet
  43. De er da helt fantastiske, vil passe perfekt på vores puslebord herhjemme til lillebror, som kom i fredags :-)
    Jeg deltager med to lodder, og hvis jeg vinder, vil jeg elske at få dem i svampe-udgaven :-)

    SvarSlet
  44. Wow! Genialt.
    Jeg er med på 3 lodder!
    (grøn, koral, gul, lilla)

    Jeg har selv måtte være kreativ med greb, da det er en ret bekostelig affære at opfriske loppefund med købte greb:
    http://junettebay.blogspot.com/2010/04/glad-nrmest-lykkelig-kommode.html

    Men mine når da ikke dine til sokkeholderne!

    SvarSlet
  45. blir gjerne med på den. tar to. link + kommentar. følge gjør jeg jo allerede

    forstsatt god sommer til deg...

    SvarSlet
  46. Sikke en god ide!
    Det er da kreativt.
    Jeg vil rigtig gerne være med.

    SvarSlet
  47. Jeg er med på 3 lodder på dine super dejlige greb...

    SvarSlet
  48. Wauh...er så absolut med på denne lækre give away med 3 lodder.

    Kh Shina

    SvarSlet
  49. Jamen de vil passe perfekt nede i min kolonihave! :D

    3 lodder herfra!

    SvarSlet
  50. Wauw aå fine de er.
    3 lodder til mig. Og så vil jeg meget gerne vinde 2 lilla og 2 gule.
    kh Tine

    SvarSlet
  51. Uhhh hvor er de bare SUPER SUPER fine.,.. I´m all in (med 2 lodder) - håber sådan at vinde - ved præcis hvor de kunne passe i mit nye hus!!!!

    Kh
    Fruea

    SvarSlet
  52. Hej!
    Det er da det mest originale påhit jeg længe har set :o)
    Det kunne du tjene penge på!
    Hvis jeg vinder kunne jeg godt tænke mig koral, gul, lime og lilla.
    Det kunne være jeg så kunne få malet den kommode, de i så fald skulle sidde på ;-)

    SvarSlet
  53. SUPER... Faldt pludselig over et link til din über cool give away... Lige hvad jeg mangler. Dem vil jeg bare så gerne vinde. Og så trækkes der lod på min søns fødselsdag, det må betyde lykke (krydser fingre)... Jeg byder ind med 3 lodder. KH Ulla /frk. sannemand

    SvarSlet
  54. Nej, hvor er de fede. Jeg smider fluks 3 lodder i puljen- og drømmer mig til farven gul!

    SvarSlet
  55. Fine - jeg kunne godt bruge et par svampegreb.

    2 lodder fra mig.

    SvarSlet
  56. Så utrolig fine de var! Vil gjerne trekke tre lodd. :)

    Hvis jeg vinner, synes jeg de grønne var finest. :)

    SvarSlet
  57. Å, for en helt fantastisk idé!! Takk for at du har lagt ut tutorial, for nå ble jeg inspirert :)

    Legger meg til som følger av bloggen din, så da vil jeg gjerne være med med to lodd!

    SvarSlet
  58. Hovsa! jeg vil gerne have 3 lodder forresten :o)

    SvarSlet
  59. Hvor er de bare fede!!! Hold da op...
    Og det passer perfekt med at jeg netop skal i gang med at friske en gammel kommode op, som skal stå på det kommende drengeværelse her i huset.
    Smider fluks 3 lodder.
    Kh Louise

    SvarSlet
  60. Hvor er de bare fede!!! Det er en vildt god idé!!
    Jeg vil rigtig gerne deltage med 3 lodder :D

    SvarSlet
  61. Jeg vil gerne være med på 3 lodder, for de ser bare super fine ud :)

    SvarSlet
  62. Som jeg sagde tidligere - IT ROCKS.......Jeg må da bare have fingre i det nammenam....Jeg slåser med at finde knopper til mit ene skab, som bare signalere KREA - you got it...Jeg er jo stadig vild med gul, koral og lilla....(og det var jeg lige ved at glemme 3 lodder please...)

    SvarSlet
  63. Jeg skal igang med at male flere møbler i mit hjem, og til dette mangler jeg nye greb, så jeg er med på 3 lodder, og håber jeg vinder.

    SvarSlet
  64. Supersøde - jeg er med på to lodder :-)
    Hvis jeg vinder kunne jeg godt tænke mig coral, gul, lime og lilla. Hilsen Dorthe

    SvarSlet
  65. Skønne! Jeg er nu fast læser , så 2 lodder til mig.

    SvarSlet
  66. tre lodder til mig også - drømmer om de fine svampe, det må være de helt rette til at pynte på pigeværelset!!!

    SvarSlet
  67. Hejsa!
    Det er jo bare lige præsic sådan nogle, der ville klæde mit nye projekt!
    Jeg ønsker mig i den grad de fantastiske grønne.. Og jeg er med på 2 lodder!

    SvarSlet
  68. Wauw, hvor er de fede!
    Jeg vil gerne deltage med to lodder :)

    SvarSlet
  69. Nu så jeg dem jo live for nylig - og de så skønne ud. Jeg er med på to lodder. Og tak for sidst:-)

    SvarSlet
  70. selvfølgelig skal der da hæklede greb og kroge i mit kommende arbejdsrum :)

    3 lodder til mig :)

    Kh Sara

    SvarSlet
  71. Hei
    Disse hadde jo passet her. Fine farger.
    Tar gjerne et lodd på disse.
    Flott ide.

    SvarSlet
  72. Så god idé med grepene - og de tar seg supert ut! De er fine alle sammen og svampene aller finest. De ønsker jeg meg gjerne om jeg er heldig å bli trukket ut. Jeg er med på to lodd. :)

    SvarSlet
  73. Å haleluja - jeg har LYST til å være med på din giveaway. Trekker to lodd!
    Hei og hopp og ønsker meg vinnerlykke ;)!

    SvarSlet
  74. Grymma!
    1 lott till mig. Hoppas på STOR tur :)

    SvarSlet
  75. Halli hallo... her skal jeg da godt nok også være med... sikke en super go' idé du har fået dig :) Dem vil jeg da helt sikkert gerne vinde :) Kan lige se dem for mig, hænge i vores soveværelse, hvor mine smykker hænger rigtig fint på dem :) Jeg er med på 3 lodder, og krydser da godt nok liiiii alt hvad der kan krydses :)
    Kh. Frk. Høiriis

    SvarSlet
  76. Ihh hvor er de dog søde - jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder. Farverne er jeg dog ikke helt sikre på endnu, da de skal passe til det nye køkken som ikke er færdig :o) Mvh Pia

    SvarSlet
  77. Jeg er med på 3 lodd! Ønsker meg lilla knotter, kjempekule!

    SvarSlet
  78. Jeg er helt sikkert med - hvor er de bare flotte - Jeg snupper 3 lodder :)

    SvarSlet
  79. De er bare så fine! Ville så gerne vinde... Har brug for glæde;o) 2 lodder...

    SvarSlet
  80. Tar gjerne 3 lodd og innviterer deg samtidig til å melde deg på min giveaway.

    Klem fra "Mamma i flyt"

    SvarSlet
  81. Vil meget gerne være med... 2 lodder til mig :)

    SvarSlet
  82. Hei!

    SÅ FINE! Jeg er så absolutt med på din giweaway med 3 lodd! Jeg krysser mine fingre, knottene var jo helt fantastiske!

    Med vennlig hilsen Med et lekent sinn fra Oslo

    SvarSlet
  83. De vil være SÅ fine til min datters kommode, så jeg deltager med 2 lodder :o)

    SvarSlet
  84. De er da så skønne. Jeg er med på 3 lodder:-)

    SvarSlet
  85. Jeg har en kommode, der godt kunne trænge til nye greb:) Jeg smider tre lodder i puljen!

    SvarSlet
  86. Godt du postede en reminder, for jeg fatter ikke lige hvorfor jeg ikke har meldt mig noget før.
    2 lodder til mig og krydsede fingre herfra.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  87. Skøn give away, jeg må være med på 2 lodder.

    SvarSlet
  88. De er så fine. Jeg vil rigtig gerne være med,
    med 3 lodder.

    Her ligger linket til din blog:

    http://smykkestykke.blogspot.com/

    SvarSlet
  89. Det er ganske fantastisk at så mange mennesker har så glimrende tid.Med hensyn til manglende sanitære forhold er der vel ikke alle i den 3 verden der har varmt vand.Men det er naturligvis ingen ulempe at det virker.Du ønskes held og lykke.

    SvarSlet
  90. jeg vil gerne deltage med 2 lodder :)

    SvarSlet
  91. Genial ide! Jeg vil gjerne være med.

    2 lodd (følger)

    Hilsen Fama, Norge

    min mail: anihaarb@online.no

    SvarSlet
  92. Her på falderebet vil jeg også gerne deltage med 2 lodder - ikke så meget ide i at linke til det nu ;)
    Hvis jeg vinder, vil jeg gerne have de grønne!

    SvarSlet
  93. Sikke en lækker give away..:)
    2 lodder til mig;) De er vildt fine!!
    Kh Anne

    SvarSlet
  94. Hej :) 1 lod! hvis jeg vinder kunne jeg godt tænke mig at vinde en gul, en rød og 2 svampe, hvis man godt må blande dem ..

    SvarSlet
  95. Hei=)
    Nydelige knotter! Jeg er gjerne med, tar tre lodd=) Krysser fingre og tær i mens=)

    SvarSlet
  96. Får visst ikke til å legge med til som følger, så da blir det dessverre bare to lodd på meg. Flott blogg, så legger deg til i blogglisten min iallefall=)

    SvarSlet
  97. Jeg vil være meeeeeed!!!
    Wow, hvor er de fede!

    SvarSlet
  98. Det gjorde Namaste og FruSund. Det ses også under billedet foroven, under blogtitlen i højre side af skærmen.
    Jeg mangler stadig at høre fra FruSund!
    Så hvis du ser dette, FruSund, så skriv lige - du har vundet grebene/knopperne!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...