torsdag den 8. juli 2010

En artsfælle


For lææææænge siden taggede Julia mig i en leg, hvor jeg skulle fortælle historien bag mit blognavn. Jeg har mindet mig selv om at give en forklaring mindst 1000 gange, men er hver gang kommet fra det igen. For dårligt! Og undskyld Julia!
Nå, men bedre sent end aldrig. Nu kommer forklaringen:
Min blog hedder Søhesten, fordi mit efternavn, Søgaard, åbenbart kan give anledning til at folk kalder mig "Søhest" som kælenavn i stedet. Det kan jeg egenlig godt li, og desuden er en søhest sådan en sød, lille, finurlig fætter. Og sådan kom min blog til at hedde "Søhesten".
Det er ikke så ofte, jeg møder artsfæller ude i det åbne landskab, men ved kattegatcentret i Grenå mødte jeg denne!
Jeg sender legen videre til søde Pif Paf Puf :-)

4 kommentarer:

  1. Det er en god grund, og jeg kan godt forstå du kan lide dit kælenavn ;)

    Da jeg var barn, fik jeg en tørret søhest i en halskæde af min far. Han købte den på Barbados, og jeg elskede den. Desværre knækkede den...

    Tak fordi du legede med :)

    SvarSlet
  2. Og tak forid du taggede mig :-)
    En tørret søhest! Haha! Det har jeg aldrig hørt om før, men da jeg var barn ville jeg nok også ha elsket sådan en!

    SvarSlet
  3. Hej!
    Du har for længe siden vundet min giveaway, men jeg har ikke fået en mailadresse fra dig. Hvis du sender den til mig, kan jeg sende din gave:)

    pukhyllested@gmail.com

    http://thepukproject.blogspot.com

    SvarSlet
  4. NEJ HAR JEG!!!!!!!!!!!
    HVORDAN kan jeg IKKE ha opdaget det?????
    Sender straks en mail :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...