torsdag den 29. juli 2010

Hvorfor er små fødder bare så søde??


Aner det ikke, men det er de altså!! Og mit eget lille barn har naturligvis de mest nuttede fusser!!
Ediths fødder er små, men åbenbart næsten lige så store som en 2½ årigs fusser...! Det opdagede jeg fornylig, da jeg tilbragte en eftermiddag i selskab med en god bekendt og hendes "store" datter.
Ediths fusser, resten af Edith og jeg er i Grenå med bedsteforældrene, for vi er flygtet fra byggerod, støv og larm. Vi vender ikke tilbage, før toiletforholdene er i orden igen.
Hvornår hele badeværelset er færdigt, ved kun guderne.
Vores slum(beskrevet i forrige indlæg) er nu et hul i jorden. Dygtige Jens knokler og knokler. Alle klinker og fliser er fjernet, og gulvet er gravet op, så det er klar, til der kommer en VVS'er og hjælper os med at få styr på alle rørene.

Og Grenå er skøn som altid - også selv om det regner :-)

4 kommentarer:

  1. Små fødder er skønne "at prutte" under (sådan med munden :) )
    Jeg ønsker alt held og lykke med projektet - det er i gode hænder, kan jeg høre.
    Vh Louise

    SvarSlet
  2. Skønne fødder! Næsten lige så skønne som Baby Otto's, som naturligvis er de aller-lækreste i verden, ha ha ;)

    Hmm, det der med Grenå ikke? Altså, var vi det helt forkerte sted, da vi tog til Grenå i ferien? Vi så nemlig kun spøgelsesby og kedeligt strøg...Og så den der fede store genner lidt uden for byen, som var et hit!

    SvarSlet
  3. Louise - Ja, det er så skønt at ""prutte" under børnetæer. De er bare lækre :-) Men under ingen omstændigheder "prutten" under voksentæer!! Er du tosset hvor ville det være klamt!! Haha!

    Julia - Ja, det er helt rigtigt, at Grenå er en laaaang måske spøgelsesagtig by (sådan ser jeg den nu ikke helt) og har slet ikke samme hyggelige gammel-hed som Ebeltoft. Måske skal man kende byen godt for at kunne se charmen...
    Der er nogle få virkelig ultragode butikker i Grenå, synes jeg. Men det er jo også en smag sag, hvad en god butik er :-)
    Genneren (den største og bedste af dem) ligger dog inde i byen - for som sagt er Grenå laaaang! Området har mange skjulte skatte, som havnen, skoven, heden og stranden. Måske synes jeg bare, Grenå er er go, fordi den bringer mig i nostalgisk stemning og sommerhushumør, når jeg er her, hvem ved...

    SvarSlet
  4. Babyfødder er bare det bedste! De er så lækre, bløde og nuttede og slet slet ikke til at stå for. Her har vi også optil flere billeder af Sofie's fødder.
    Hehe sjovt du skriver det med store fødder, Sofie har også ret store fødder, især hendes tæer er utrolig lange!!! =) Vi har flere gange fået af vide, "hold da op nogle plader!" hmm hun er altså hun lidt over et år, så det er måske liiidddtttt tidligt at begynde at mobbe. Men med en mor der bruger str 41 og en farmand der bruger str 46, så er det vel ikke en kæmpe overraskelse...

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...