torsdag den 22. juli 2010

Så grim at den er pæn

6 kommentarer:

  1. Hej igen :o)

    Tænk jeg tror den har en fætter herude, for jeg har set noget lign. i mosen ;o) Den var bare grøn og sort :o) Mystisk lille dyr.
    Lunde

    SvarSlet
  2. den er grøn, det hjælper jo gevaldigt... ;-)

    SvarSlet
  3. Jeg har købt et par sko i den grønne farve idag.
    En bille med god smag :-)

    SvarSlet
  4. Hej og tak for de søde kommentarer!

    Lunde - Nemlig, det er da virkelig et mystisk lille væsen!

    Lea - Havde den været alm. sort bille var den anderledes klam.

    Oleanders - Ja, det er nemlig en bille med rigtig god smag. Den grønne farve er meget smuk. Dine sko må da også være ret så flotte!

    SvarSlet
  5. Hej

    Fin lille fyr, men jeg kan oplyse at den absolut ikke har (en) god smag...
    Vores kat åd en sidste sommer og han savlede og brokkede sig i en hel time efter ;),

    SvarSlet
  6. Hej Sandie.
    Ej føj da!!
    Det ku godt tyde på smagen ikk er så god. Jeg vil prøve ikke at spise en så... haha!!
    Stakkels din kat.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...