onsdag den 7. juli 2010

Hvis du er en baby og du keder dig...


- Kan du bide i dine bedsteforældres læderstol, som har en dejlig konsistens!
- Kan du spise jordbær på en meget vampyr-agtig og blodig måde.
- Kan du overraske din mor med at falde i søvn på hendes mave. Når hun ikke har prøvet det, siden du var helt lille og ny, bliver hun næsten rørt til tårer, tør ikke hoste eller snakke og sidder helt som forstenet af frygt for at vække dig.
Ja, hvad skal man ellers lave, når man er en baby i sommerhus???

8 kommentarer:

  1. Nååååååårh, lille mus! Det er bare DET BEDSTE når de gør det - Kaya kan en sjælden gang endnu, selvom hun er knap 4... Nyd det ;-) KH Lisbeth

    SvarSlet
  2. Årh hvor er hun kær *smelte smelte*

    SvarSlet
  3. Åh suk Kolorista, hvor skønt at vide, at det kan lade sig gøre i hele 3+ år endnu :-) Det varmer virkelig mit moderhjerte!!!

    Tak I to venlige blogmennesker for de søde, søde ord om min søde pige. Det er så skønt, når andre også kan se det dejlige i ens højtelskede afkom.

    Julie, jeg har også nu smeltet mange gange over din, Silas!

    SvarSlet
  4. Skøn lille pige :-) Det ser ud til at hun virkelig nyder at være i sommerhus ;-)

    SvarSlet
  5. Smelte smelte...din Edith er da for kær.

    Karen

    SvarSlet
  6. Hvor er i søde. Tak for de dejlige Edith kommentarer :-)

    SvarSlet
  7. Ihh hun er bare så skøn! Og ja, det er bare så hyggeligt når de falder i søvn hos en, ikke fordi det sker så ofte, kan næsten ikke huske hvornår det er sket sidst, men det er bare så fantastisk! Skønt at du fik et billede af det. =) Og sikke en skøn frisure hun har på jordbærbilledet. ligner lidt det vi klader solcreme-frisure...

    SvarSlet
  8. Haha Lea, det er solcreme-frisure!!
    Ja, jeg er meget glad for, at jeg fik fanget den sovende Edith på maven med mit kamera. Hvem ved om det overhovedet sker igen! Men man har lov til at håbe.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...