søndag den 25. juli 2010

Genbrugsturné



For et par dage siden drog jeg på genbrugsturne i de lokale "gennere". Nøj jeg fandt en masse labre sager:
50'er brod på hjul, smukke kopper, en masse stempler, blæk til stemplerne og papbogstaver (tror en venlig scrapbook-person har doneret disse), træhest med vogn, strikket dukke, ternede hynder, H.C. Andersen billedbøger, dyb tallerken, beklædt bøjle (gratis) og en masse stof.
Ikke tosset! Slet ikke tosset!
Pris på ca. kr. 300. ÆÆÆÆLSKER Genbrug!!

Hvor er det fint at se, at så mange allerede deltager i min give away!!

16 kommentarer:

  1. Fine sager du har fundet. Vi har præcis det samme bord i stuen, bare malet i hvidt.

    SvarSlet
  2. Ikke dårlige fund! Har selv holdt ferie med fokus på genbrugsfund... :D

    SvarSlet
  3. Wow - sikker mange lækre ting. Desværre er den salg "storindkøb" slut for mig vedkommende. Vores 2 værelse kan simpelthen ikke rumme flere genbrugsfund!

    De beige/brune stof, man lige kan skimte på "stofbilleder" - er det med kattetryk? Sådan noget har jeg nemlig lige fundet på et loppemarked til min niece, der er vild med katte.

    SvarSlet
  4. Hej og tak for jeres dejlige beskeder!

    Julie - hvor sjovt, at I har det samme bord! Jeg har overvejet at male det, men kan ikke helt beslutte mig.
    Egentlig har vi slet ikke plads til det, men hvis vi lige flytter lidt om, så...

    Bianca - Det er altså også skønt at tage på loppehøst. Kunne gøre det hver dag!

    Spitzenklasse - Øv, at I ikke har plads til mere genbrugsguld. Det er vist også bare et spørgsmål om tid før vores hjem er fyldt op. Heldigvis har vi plads til et mindre lager :-)
    Og ja der er kattetryk på det brune stof. Det er et pudebetræk. De havde desværre ikke dynen. Det er så fint!! Sjovt at du har fundet det samme til din niece.

    Ha en god søndag til jer alle 3 :-)

    SvarSlet
  5. Jeg skal i hvert fald først have smidt lidt mere ud - indtil videre har jeg smidt 3 sække med tøj til genbrug, så det hjælper!

    Jeg fik både dynebetræk, pude og lagen i lyserødt. Jeg fandt det i Sverige :-)

    /Mette

    SvarSlet
  6. Hej igen Mette.
    Hvis jeg leder lidt, kunne jeg sikkert også finde 3 sække tøj til en genner. Det er bare med at rydde op en gang imellem, så der bliver plads til nye sager ;-)
    Ih, hvor var du heldig både at finde både dyne, pude OG lagen!!
    KH

    SvarSlet
  7. Ja, det er jo bare lidt svært - men rart når det er gjort. Jeg ser også om ikke jeg kan komme af med lidt på trendsales.

    Og ja, jeg håber min niece (og min søster) bliver glade, for fint er det. Jeg er for dårlig til at få taget billeder af mine genbrugsfund!

    SvarSlet
  8. Ja, hvad skulle vi dog gøre uden Trendsales!! Det er så rart at få lidt for de der ting, man ikke bruger længere, men som er for gode at smide til grnbrug!!
    Din niece bliver helt sikkert glad!
    :-)

    SvarSlet
  9. Hold da fest, nogle gode køb!

    SvarSlet
  10. Tak for det, Mette. Ja, jeg synes heller ikke det var så skidt endda, som man siger på godt jysk.

    SvarSlet
  11. Fine fund. ISÆR stemplerne. Det er da godt nok heldigt.

    SvarSlet
  12. Hej Trine. Hvor er det sjovt at det er dig, har slet ikke nærstuderet dit billede, for så havde jeg jo set det var dig :O)
    Fed blog du har og tak. Jeg er blevet helt bidt af det her blog noget. Har de sidste par uger fuldt med hos nogle, og vupti så blev jeg bidt af det. Og ja man kommer bare vidt omkring, og endte da også på din blog :O)
    HVor er du altså super kreativ. Håber jeg er så heldig at få en masse inspiration af dig næste år, vi kommer jo nok på hold sammen til jan. eller hvordan gør du??
    Rigtig fede køb du har fået dig der... Jeg skal også snart i genbrug og se hvad jeg kan finde, nogen gode??
    Ihh hvor dejlig med din lille pige. Her er der også drøn på. Han kravler også, og er bare hurtig. Så der er nok at se til :O)
    Håber du nyder din barsel :O)
    Knus Susan

    SvarSlet
  13. Hej Malene - Ja, det var slet ikke tosset at være på genbrugsjagt. Jeg blev også meget begejstret, da jeg fandt stemplerne. Rart at der også er andre, der kan se stemplernes "værdi" :-) Lidt heldig har man da lov til at være en gang i mellem :-)

    Hej Susan - Pyha, godt at det var dig, som var dig :-)
    Jeg starter på MD og andre fag allerede efter ferien, men følger nok bare håndarbejdsdelen. Begynder i det hele taget igen på sem. fra august. Det var meningen, at jeg skulle afslutte nogle fag før ferien, men så drille mit korpus lidt, og jeg blev sygemeldt. Nu er jeg stort set fit for fight og glæder mig til at komme igang igen. Det ku være vildt fedt, hvis vi kommer på hold sammen. Så er vi jo ikke helt alene sammen med alle de "små" - høhø.
    Ja, det var altså en god omgang genbrug, jeg blev udsat for her :-) Jeg bor i Langå, og genneren her er ret ok, men i nabobyen Ulstrup ligger den bedste genbrugs ever!! Og i Bjerringbro har de også nogle ret gode. Det var i disse 3 byer denne fangst er fra :-)
    Hvor er han sej din dreng, at han allerede kan kravle! Det lyder som om, der er krudt i ham. Hvor skønt!
    Vi ses engang, når din barsel er slut, og ellers ses vi helt sikkert her i blogaland.
    God fornøjelse med bloggeriet!
    Knus

    SvarSlet
  14. Hej
    Sikken en fin give away! Og god ide!
    Vil da helt sikkert prøve lykken hos dig!
    Hvis man skulle være heldig akn jeg godt lige Lime og Lilla!
    Jeg håber Vingummibamsen stor trives!
    KH Heidi

    SvarSlet
  15. Og så skrev jeg lige det forkerte sted!
    Håber jeg kan komme med i puljen :) alligevel

    SvarSlet
  16. Haha. Helt ok. Det er jo hvad der kan ske. Du er naturligvis stadig med i puljen :-)
    Og ja, Vingummien STORtrives :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...