tirsdag den 20. december 2011

Header-selvsvings-amok

Ups, så kom jeg lige til at gå total header-selvsvings-amok! Nu er det også nok for i dag. Jeg bliver vist ikke færdig med at lege i dag. Men skønt er det, sådan at sidde og sysle med.
Hvor er I dejlige blogmennesker dog søde, at I tager jer tid til at komme med konstruktiv og yderst brugbar feedback! Tusind tak! 
Beklager at jeg oprettede et indlæg, og så fortrød jeg lidt efter, så I der havde prøvet at kommentere, blev enten slettet eller helt forvirret. Beklager - det var ikke helt med vanilie :s
Her er alle de udgaver af søhestens overskrift, jeg har bikset sammen - egentlig lidt småærgerligt, at man kun har en header, ikke?

Jeg har brugt en lidt gammel udgave af Paint Shop Pro til at lave headere'ne med. Det er Paint Shop Pro nummer XI.
Søhestene har jeg forøvrigt tegnet i hånden og så efterfølgende scannet dem ind.
 

14 kommentarer:

  1. Hej Trine

    Jeg synes at det nye headbanner med det turkise Ø er ret fedt. Mit forslag er at du vælger et, og så lader det stå lidt og se om du vænner dig til det, ellers retter du jo bare i det;)

    stine

    SvarSlet
  2. Jeg er mest til den turkise søhest,den virker til at have et indbydende sind. måske med den sorte tekst med turkist ø ? Nå, jeg kan ikke engang finde ud af at skifte billede, så....

    SvarSlet
  3. TUSIND TAK for kommentarerne!! Hvor er I altså søde!! Jeg kan bestemt bruge jeres forslag.
    Nu har jeg prøvet både det ene og det andet på flere forskellige måder, og jeg har hygget mig med det, har jeg!
    Nu har jeg besluttet, at headeren forbliver, som den er nu i et stykke tid, og så må jeg se på den igen en anden gang :-)

    SvarSlet
  4. Det ser super godt ud at du har tegnet det selv.. Det giver det et virkelig fedt grafisk udtryk.
    Jeg kan godt lide den header du har nu :)

    SvarSlet
  5. Virkelig virkelig virkelig fin header, det er den helt rigtige du har valgt, syntes det er blevet super godt.

    SvarSlet
  6. Jeg synes også at du har valgt den helt rigtige, nu kommer mønster, navn og farver virkelig til sin ret. Det er stilrent, kreativt, personligt og iøjnefaldende... Flot arbejde!

    SvarSlet
  7. Åh, hvor er de flotte Trine! Jeg især vild med den du har i brug nu.. That's a keeper :)

    SvarSlet
  8. Du er så dygtig.... Jeg er helt vild med 1-2-3 og 5. Kan slet ikke vælge, sys de er fede på hver deres måde. Håber du finder frem til den du bedst kan li, og så er det jo et helt andet look end du er vant til, så ja, det tar nok lidt tid, Men tror du bliver glad for det ;O) Selvom den anden også var rigtig fin ;)
    Kraaaaam

    SvarSlet
  9. Den header, der sidder lige nu er lige i øjet! (men den er måske allerede skiftet et par gange inden kommentaren er udgivet..., ha,ha).

    SvarSlet
  10. Er nok mest til nr. 1, men den er måske lige kedelig nok?

    SvarSlet
  11. Hvor da op, sikke en masse muligheder!

    Jeg synes det er godt, at du har valgt at give tegningen lidt farve :) men jeg synes hovedfarven skal blive ved med at være sort.

    God aften.
    Kh. Jenny

    SvarSlet
  12. Synes det er helt fantastisk det du har fået sat sammen! Virkelig et smukt udtryk og viser rigtig meget om din blog! Det kan du være stolt af!

    SvarSlet
  13. Hej Kære Trine - tusinde tak for det fine hjerte du har sendt mig.. jeg er rigtig glad for det! Kram fra C

    SvarSlet
  14. Hej Trine

    Mig og mine øreringe er lige kommet hjem fra julefrokost på mit arbejde. Jeg er ovenud tilfreds med øreringene - intet mindre :o) De er lige mig! Så endnu engang tak for den fine byttehandel. Jeg er spændt på at se, hvad du ellers kan finde på at lave med dine fine, fine mønstre.

    Masser af julehilsner herfra :o)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...