fredag den 30. december 2011

Kreativ 2011 - Photo spam delux

Flere steder i blogland har jeg set indlæg, hvor bloggere viste årets kreative bedrifter, og så tænkte jeg "det vil jeg også".
Hermed gjort!
Her er en kæmpe omgang photo spam - et overblik over hvad Søhestens hænder udrettede i 2011.
Klik på billederne hvis du ønsker at besøge det oprindelige indlæg (altså ikke lige de første små billeder, men det store nedenfor).
Skønt lige at gense alt det jeg fik skabt i 2011. Jeg håber 2012 bliver mindst lige så krea-godt.
GODT NYTÅR!

14 kommentarer:

  1. Hold da op hvor har du været produktiv. Skønne billeder

    SvarSlet
  2. er du så færdig, du har nået meget!!! Rigtig flotte ting :D

    SvarSlet
  3. Skønt med en gennemgang af dit kreative år. Det vil jeg også lave!
    Elsker dine Hama perler på høretelefoner. Fantastisk idé! Lige før jeg er nødt til at gå i gang NU:)
    Kh. MiA

    SvarSlet
  4. For pokker Trine hvor har du lavet mange flotte ting i år! Glæder mig til, at se hvad du finder på i det nye og håber vi finder tid til, at mødes en dag. Ønsker dig og dine et godt og lykkebringende nytår!

    SvarSlet
  5. Hvor har du lavet mange fine ting!
    Meget inspirerende!
    Godt nytår fra http://the-knitting-bee.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Wow, så masse fint du har laget dette året. Jeg tenkte det samme som deg, det hadde vært morsomt å legge ut alt man har laget gjennom året, så vi får se om det blir kavalkade hos meg også etterhvert.
    Ha en fin siste dag i dette året.
    Klem ToneB

    SvarSlet
  7. Det er en herlig idé med en nytårskavalkade. Skønne billeder, flotte kreationer.
    Godt nytår.

    SvarSlet
  8. Ja du har bestemt ikke ligget på den lade side søde!! Sikke nogen fantastiske kreationer du har fået fra hånden, er vild med dine hama øreringe :)
    Godt nytår. kh Libbie

    SvarSlet
  9. ...du er simpelthen så dygtig Trine! Jeg nyder at se alt det du finder på :o) Rigtig godt nytår til dig og dine kære <3 Knus Jenni

    SvarSlet
  10. Når den er den type spam - så fyr bare løs. Der er kommet masser af lækre kreativiteter igennem dine hænder i årets løb. Skønt...
    Godt nytår til dig og dine. Håber at vi ses igen i det nye år.

    SvarSlet
  11. lækkerheder en masse´!!! - er simpelthen så vild med den strikkede body!!! er det nogen du laver på bestilling??!

    SvarSlet
  12. Tusind tak for alle jeres søde ord! Det er simpelthen fantastisk med så megen positiv feedback :-)
    Husmor-Marlene - Jeg tør simpelthen ikke strikke på bestilling, for tiden er for knap til det. Desværre :-( Body'en er strikket efter opskrift fra butikken Askeladen i Århus. Du kan sikkert både købe opskrift og garn over nettet. Hvis du ikke selv kan strikke, kender du måske en der kan hjælpe dig?
    Godt nytår!

    SvarSlet
  13. Lækker collage!! Sikke et år!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  14. Hold da op alle de ting du har lavet! Jeg har hermed endnu et nytårsforsæt! Få mere fra hånden :)

    Godt nytår.

    Kh Jenny

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...