torsdag den 8. december 2011

Pinterest Challenge - 3D Paper Ball Ornament

Puk lavede for noget tid siden en Pinterest challenge, som lød således:
1. Før nogle af de idéer ud i livet, som du har pinnet, skrevet ned eller lagt ind som bogmærke på din computer
2. Tag et billede af, hvad du har lavet
3. Lav et blogindlæg, hvor du viser, hvad du har lavet OG det billede/link eller lign., som du var inspireret af eller fra hvilket du har fulgt anvisningerne. 

Jeg ÆÆÆLSKER Pinterest (se min konto HER) og som så mange andre i blogland, samler jeg ivrigt billeder ind til min lille bogmærkesamling derinde.  
Det er så hamrende inspirerende!
Nå, men denne julekugle er en af mine favorit jule-pins. Man finder vejledning lige HER. Man kan printe skabelonark ud i 3 forskellige størrelser, og det har jeg gjort. Jeg har lavet en julekugle i den mindste størrelse, som ca. er på størrelse med en tennisbold. Papiret er noget jeg engang købte i Søstrene. Jeg har planer om at lave nogle flere kugler, og gerne i en blanding af papir i flere forskellige mønstre/farver. Skabelonerne har jeg klistret bagpå papiret, og som I kan se, har limen sluppet nogle steder, men pyt da skidt med det, for man ser det kun, når man er helt tæt på ;-)
På bloggen hvor DIY'en er fundet, er der en masse andre geniale papir DIY'er.
God fornøjelse!
 

5 kommentarer:

  1. Total cool kugle.. I like.. Den må prøves af ;)

    SvarSlet
  2. Det ser nu ret kompliceret ud, men vildt flot.
    Tror ikke jeg har fingrene til det..
    //Lisa

    SvarSlet
  3. Jeg har endnu ikke fattet Pinterest - men nu har jeg sendt en anmodning via dig og så ser jeg frem til at blive klogere (eller få mere at lave... lyder ret så inspirerende...)

    SvarSlet
  4. Jeg har også lige været i gang med at lave dem. Jeg brugte helt almindeligt farvet printerpapir, og det er faktisk slet ikke så svært, som det kan se ud :o) Jeg skal helt klart lave flere :o)

    SvarSlet
  5. Du er dygtig.. hvor er det en god leg.. jeg er med.. tænke tænke.. Knus C

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...