lørdag den 31. december 2011

Slutter året af med en Yarnfreaky opfordring

I fredags drog Vingummibamsen og jeg til Århus (Ja, med Å!!). Vi slog et smut forbi Puks og Camillas fantastiske garnbutik, Yarnfreak.
Hvis I nogensinde kommer til Århus, så vil jeg opfordre jer på det groveste (!!) til at slå et smut forbi. Butikken har åbent hver fredag og ligger ikke langt fra Bruunsgade (og dermed Bruuns Galleri). Den er så fin og hyggelig og er fyldt med skønne garner og überinspirerende hæklerier. Derudover sælger de de lækreste kreabøger!
Hvis du bor langt væk og aldrig kommer til Århus, så fortvivl ikke, for de har nemlig også en webshop.

Søde Camilla var i butikken og tog sig rigtig godt af os handlende.
Vingummibamsen var uden tvivl lige så fascineret af alle sagerne som jeg var, og hun gramsede uhæmmet på det hele. Beklager, Camilla, hvis du skulle bruge lang tid på at gå og rydde op og tørre små fedtet fingre af det hele.
Jeg fik disse sager med mig hjem. 3 nøgler Zpagetti, et kit til en hæklet kaktus, denne skønne bog og denne skønne bog.

Rigtig godt nytår!!

9 kommentarer:

  1. Den butik kendte jeg ikke. Der må jeg helt sikkert forbi. Rigtig godt nytår til dig!

    SvarSlet
  2. jeg bor så laaaaangt fra århus øv

    godt nytår til dig :)

    SvarSlet
  3. Dejligt nyt år til dig og dine!
    Tak for masser af inspiration - altid en fornøjelse at kigge forbi hos dig :-)

    SvarSlet
  4. Lækkert billede, Trine!
    Rigtig godt nytår til dig og dine!
    Kh Louise

    SvarSlet
  5. Sikke nogle skønne ting. Indtil videre nøjes jeg med webshoppen, men når jeg kommer til Århus vil jeg helt klart slå et smut forbi Yarnfreak'erne :)
    Godt nytår til dig!
    T

    SvarSlet
  6. Sikke lækkerier..:)
    Rigtig godt nytår til dig, Trine..
    KH Anne

    SvarSlet
  7. Nemlig - Århus med Å og ikke dobbelt A som Nikolaj Kvalm lige fik ændret inden han smuttede videre til folketinget for at lave ravage dér!!

    SvarSlet
  8. Sikke nogle lækkerier du købte! Rigtig godt nytår til dig. :-)

    KH Tine

    SvarSlet
  9. Iha ja, jeg har også været forbi butikken.
    Den er simpelthen så hyggelig med en masse lækkert garn og idéer.
    Dejlige køb du har gjort dig!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...