mandag den 26. december 2011

En dukke til en dejlig niece

 
Jeg har lavet en dukke til min niece, som hun fik i julegave.
Den blev fremstillet på samme måde som min eksamensdukke.
Denne gang købte jeg stof og uld lige HER, og jeg havde også glæde af at finde inspiration i Tusindfryds skøøøøne dukkebog.

Det så ud til, at niecen blev rigtig glad for sin nye dukke, og det var virkelig en fornøjelse både at skabe og forære dukken væk. Hun blev tilsyneladende rigtig glad for den, og det varmer mit fasterhjerte.
Jeg fik lavet 3/4 dukke til vingummibamsen, og jeg glæder mig til at den bliver helt færdig, så hun kan få glæde af den.

16 kommentarer:

  1. Den er simpelthen for lækker. Jeg bliver nød til at lære det af dig en dag. Vil så gerne lave en til mine små niecer...
    Glædelig jul kære Trine ;O)
    Knus

    SvarSlet
  2. Hvor er den FIN...vildt inspirerende. Jeg MÅ også lave en på et tidspunkt.

    SvarSlet
  3. Åhhh, sååå fiin dukken din ble! Virkelig kjempesøt :O)
    Håper din niese blir glad i den! Så heldig hun er....
    God jul videre!

    Klem fra Nina

    SvarSlet
  4. Kan godt forstå et niecen blev glad, hvor er den fin, stine

    SvarSlet
  5. Hvor er den fin! Den kan hun kun være blevet glad for :)

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  6. Trine hvor er den fin! Du er så dygtig! Heldige niecen din...
    Uf hvor jeg glæder mig til februar:-)

    SvarSlet
  7. Hun er godt nok blevet SUPER ! Glæder mig at du kunne bruge bogen selvom du allerede havde prøvet før :-) Fortsat god fornøjelse med dukkemageriet! Håber på en ny "kollega" ?

    KH

    SvarSlet
  8. Hvor er hun skøn - og dejligt at niecen har "adopteret" hende med glæde. Det er en gave fyldt med kærlighed. Håber for vingummibamsen at hendes dukke snart bliver færdig, så hun kan begynde at kramme hende...

    SvarSlet
  9. Jeg så lige disse og tænkte på dig :-)
    http://torirotsstitches.blogspot.com/p/free-mitten-patterns.html
    Knus Elsebeth

    SvarSlet
  10. Sikke en dejlig dukke - hvor ER du bare dygtig:-) Kan godt forstå, at den nye ejer blev rigtig glad for dukken:-)

    SvarSlet
  11. sikken en fantastisk dukke, hun har det skønneste lille ansigt, kan godt forstå den har vagt jubel.

    Kh. Jill

    SvarSlet
  12. Hun er da det sødeste, elsker håret og de fine stjerneøjne.

    Tak for en god blog

    www.sparegrisen.blogspot.com

    SvarSlet
  13. Hvor er den smuk, Trine!
    Har du en ide om, hvad det koster i materialer at lave sådan en? Datteren min har jo snart fødselsdag..

    SvarSlet
  14. Jeg er altså FULDSTÆNDIG forelsket i den dukke. Den er fantastisk. Men jeg kan forestille mig at det ikke er helt let at kreere sådan en sag. Flot arbejde.

    SvarSlet
  15. Ej hvor er hun bare en sød dukke...Jeg vil også igang med en magen til. Følger din inspirende blog. Den bliver jeg i super godt humør af at læse. Tak for det. Knus Helen

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...