tirsdag den 20. december 2011

Ny Søhest


Den nye blog-titel
Den gamle blog-titel
Jeg har fiflet lidt med Søhestens blogtitel. Den trænger til lidt fornyelse, synes jeg, og så ku jeg godt tænke mig at bruge en søheste tegning, jeg selv har tegnet, frem for Hama-søhestene. Nu har jeg rodet med det så længe, at jeg har mistet fornemmelsen for, om det ser ok ud eller ej... Kender I det?
Det er noget mere afdæmpet end det gamle. Måske endda lige i overkanten.
Nå, men om ikke andet, så er det nye design på prøve, og så tager jeg stilling til om det skal blive eller ej, når jeg har vænnet mig lidt til det.
..
Kommentarer, ris/ros, er meget velkommen!

27 kommentarer:

  1. Jeg synes det ser rigtig fint ud, Trine :) og meget dig, det kan jeg godt li

    SvarSlet
  2. Jeg bliver altid lidt glad indeni, når jeg ser de to pink perlesøheste!
    Den nye, du har lavet er også fin, men jeg kan bedre lide de to gamle og de lidt skæve bogstaver - dejligt farverigt, humoristisk, "skævt" og uhøjtideligt - ligesom din blog. :-)

    Randi

    SvarSlet
  3. Jeg synes, at det ser super fint ud!

    SvarSlet
  4. Jeg er VILD med den nye!! Den tegnede søhest er simpelthen så flot. Jeg er også blevet helt bidt af at tegne efter dine fine DIY's, så tak for det :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  5. Jeg synes den nye er meget elegant og virkelig flot tegnet!

    SvarSlet
  6. Jeg synes det nye søhesten mønstre er MEGET flot lavet, jeg synes dog at bloggens layout bliver meget, sort, hvidt og gråt nu.

    Jeg mangler nogen farver, der kan fange min interesse, fx. kan du lave overskrifterne til de forskellige sider i en pank-farve, hvilket måske også vil give ekstra meget fokus til de nye søheste mønstre.

    SvarSlet
  7. Jeg kender udemærket det at have stirret sig blind på, om det nu også ser godt ud. Sådan har jeg det selv med min Header :S gad vide om jeg kun er blevet glad for den, fordi jeg har syslet med det så længe...

    Men jeg synes din ser rigtig godt ud, jeg kan bedre lide din nye header end den gamle, den nye virker mere seriøs og ser mere prof ud, hold dig til den nye :)

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  8. Jeg synes din tegning er vildt flot. Er lidt delt, for kunne godt lide det gamle farverige logo, men synes din nye søhest er meget flottere. Hvad end du vælger er begge dele, super flotte logoer.

    SvarSlet
  9. Det ser godt ud Trine.. det er godkendt.. hvilket program har du brugt til at lave det i?

    SvarSlet
  10. Jeg er helt vild med dit nye look. Super enkelt og elegant. Din nye søhest er virkelig fin!

    SvarSlet
  11. Det er da blevet super cool! Jeg er helt klart fortaler for det nye - det er bare så elegant og grafisk lækkert! Nogen gange skal man huske at "less is more" ;) he he...

    SvarSlet
  12. Meget elegant - men som flere af de andre så synes jeg også der mangler lidt farve, noget mdspil til det sort/hvide, mit indtryk af dig, er at du ikke kun er sort/hvid, du er vild med farver, neon, daisystel og i det hele taget farver - det kan man ikke se på dit banner, men søhesten er vildt flot, synes det er så sejt alt det du kan danne med de mønstre ;)

    SvarSlet
  13. Virkelig flot Trine!! Jeg er også meget interesseret i at høre, hvilket program du har brugt?

    Lidt feedback ville dog være, at dit navn fader lidt ved siden af den dominerende (og utrolig smukke) søhest. Jeg ville eksperimentere med en lidt kraftigere font - eller måske denne i FED. Så vil der blive mere balance.

    Kh C

    SvarSlet
  14. Jeg er hel vild med din egen tegning af en søhest. Dog mangler du farve på den nye, i forhold til den gamle. Hvad med at sætte kulør på teksten, og så bruge din egen tegnet søhest. Jeg er en af dem som er blevet bidt af at tegne, efter jeg så dine tegninger. Så tak for inspirationen. Glæder mig til at se hvad du bestemmer dig for.

    SvarSlet
  15. Jeg synes, din nye søhest er så fin. Og jeg kan godt lide det sort-hvide look. Måske skulle du eksperimentere lidt med skrifttypen, for den "forsvinder" lidt.

    SvarSlet
  16. Det ser SUPER fint ud med din nye søhest! Er vild med dine tegninger.

    SvarSlet
  17. jeg synes det er blevet rigtig fint og på denne måde giver du dine billeder muligheden for at "skinne" selv uden at skulle konkurrerer med den pink farve.
    Og så er jeg HELT vildt med dine tegninger.

    SvarSlet
  18. Jeg synes at det ser rigtig godt ud... Giver de andre ret i at dine billeder kan skinne igennem, når headeren er neutral. Men på den anden side, så må den også gerne være fængende. Måske du kunne sætte kulør på selve teksten... Evt. bare den sorte kant du har nu - lave den i en skøn farve. så er det stadig lidt "neutralt", enkelt og elegant, men har lige fået et lille tvist.
    Og mens jeg så sidder og skriver og lige vil tjekke igen - ja så er den blevet turkis. Også fint - men jeg kunne nu godt lide det grafiske i det sort-hvide

    SvarSlet
  19. Hvor er den bare fin den nye header.. Jeg har også tegnet en del efter din DIY.. Det er så hyggeligt..
    Tak for din hyggeligt og inspirerende blog..
    kh camilla
    http://celinas-verden.blogspot.com

    SvarSlet
  20. Hov, hvad skete der dér? Var lige ved at kommentere på den turkise søhest header.

    Nevermind, sikke som du dog tryller. Begge er rigtig flotte. Jeg kan godt lide at der er kommet øje med på den turkise version.

    En idé til den sorte version kan være at gøre fonden tykkere og så have et kontrast bokstav som fx ø i shocking pink eller anden farve. Uanset hvilken version du vælger, så er det en rigtig flot header fornyelse. :)

    SvarSlet
  21. Hehe, og så skifte du header igen mens jeg kommenterede. Man skal sørme være hurtig på tasterne her. :D

    SvarSlet
  22. Den er så flot - dine mønstre er så flotte og inspirerende, at de naturligvis skal op i din header.

    God jul. Kh Rikke

    SvarSlet
  23. Jeg synes det er en super flot enkel stil med det sort / hvide grafiske layout. Dog er der et eller andet ved søhestens hoved der generer mig - ligesom om hovedet er for lille i forhold til resten af kroppen. Men super flot tegning ellers.
    Kan du prøve at sætte et forslag op hvor du laver et kontrast bogstav som Maiken også foreslår -evt. en farve som relaterer til søheste.

    SvarSlet
  24. jep - du er godt nok hurtig - hvordan ser det ud hvis du kun har fyldfarve i ø´et og de øvrige står med kun kantfarve...

    SvarSlet
  25. TUSIND TAK alle sammen!! Hvor er I altså søde!! Jeg har bestemt kunnet bruge jeres forslag.
    Nu har jeg prøvet både det ene og det andet på flere forskellige måder, og jeg har hygget mig med det, har jeg!
    Nu har jeg besluttet, at headeren forbliver, som den er nu i et stykke tid, og så må jeg se på den igen en anden gang :-)
    Jeg har brugt Paint Shop Pro XI, som jeg har haft på min computer i flere år nu. Nok efterhånden en halvgammel udgave, men stadig brugbar.
    Tak for jeres søde ord om mine mønstre - det varmer virkelig!

    SvarSlet
  26. super flot nyt design - jeg kan li det!

    glædelig jul trine! håber i hygger jer : )

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...