søndag den 18. december 2011

Endelig!!

...blev det min tur til at åbne min pakke i søde Unikarinas fantastiske pakkekalender! Og manner, hvor jeg dog har glædet mig! Det har virkelig været svært at holde mig fra pakken, men jeg stod distancen, gjorde jeg. Jeg deltog også i Karinas pakkekalender sidste år, og det var en rigtig god oplevelse, så der var ingen tvivl om, at jeg skulle være med igen.
Og se lige her, hvad der gemte sig i den boblekuvert, der lå i min postkasse! En pakke til Vingummibamsen og en pakke til mig! Allerede her, bredte der sig en stort smil på min søhestemund.
I de fine pakker var der den lækreste, fineste lille nederdel til Vingummibamsen, og jeg har fået mig en hel flok dejlige søheste! Denne gave er simpelthen bare lige i øjet og intet mindre end fantastisk! Både Vingummibamsen og jeg eeeelsker vores gaver!!
Den søde, gavmilde og ikke mindst utrolig dygtige giver er Stine, som har bloggen
Auvills Univers.
 Mange, mange tusind tak, Stine!! FANTASTISK gave!!

Irene med bloggen Min verden af ild modtog mit pakkekalenderbidrag.

3 kommentarer:

  1. Jeg er rigtig glad for, at gaven faldt i god jord hos jer begge to:-) Det har været en fornøjelse at bruge tid på at finde på en gave som var specielt til en søhest!

    SvarSlet
  2. HERLIG blog du har dig, masser af inspiration super fede DIY! Jeg har straks meldt mig som fast læser... Kig forbi Krea Karrusellen, hvis du har lyst må du meget gerne melde dig som fast læser...

    Hilsen Louise

    SvarSlet
  3. Hvor ER du heldig:-) Skønne gaver....

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...