torsdag den 15. december 2011

Mønstre på krympeplast

Nu skulle jeg da også lige prøve det der krympeplast. Kæft mand, det er smart! Og nemt! 2 nye brocher (en lavet af Vingummibamsen og en lavet af mig) og et par øreringe blev det til, og jeg synes, det er så FEDT!
Mønstre DIY'er finder du HER HER og HER.
Opdatering: 
Jeg både bytter/sælger gerne sådan nogle smykker. Se bare min BLOGSHOP, men for hulan, jeg synes, det der med priser er svært. Ku I ikke lige tænke jer at komme med noget feedback på, om I synes priserne er rimelige?? Taaaaak!

23 kommentarer:

  1. Suk hvor er de flotte... Hvis du overvejer øreringene til salg, så er jeg bestemt aftager :o)

    SvarSlet
  2. Ja selvfølgelig Trine... De er fine!

    SvarSlet
  3. Wauw!! Hvor er det fedt...:)
    Super god idé...
    KH Anne

    SvarSlet
  4. Mange tusind tak, søde mennesker!
    Karina, jeg sælger glædeligt et par øreringe. Har du en pris i tankerne? Eller skal jeg forsøge mig med en? Jeg bytter også :-) Skriv til min mail, hvis det stadig er noget for dig:
    soehestenblog@yahoo.dk
    VH Trine

    SvarSlet
  5. Det er da bare en skide god ide, Trine!!! SÅ skønne! Jeg kunne altså også godt være frisk på at løbe et par øreringe! :-)

    SvarSlet
  6. Taaak også til dig søde Lea! Jeg har lagt smykkerne på min blogshop. Og ja, jeg bytter også meget gerne :-)

    SvarSlet
  7. De er da helt fantastiske de øreringe,
    smutter lige forbi shoppen

    stine:))

    SvarSlet
  8. Kære Trine

    Jeg synes at du er meget rimelig med dine priser. Hvis de skal noget, skal tingene op i pris

    SvarSlet
  9. wiiiiit wiou.... De er brand smarte Trine. Du er sgu dygtig

    SvarSlet
  10. ej hvor sjovt jeg har også leget med krympeplast i dag :-) bliver også altid helt glad og spændt når det krymper :-)

    SvarSlet
  11. Hej Trine
    Fine ting du har lavet i krympeplast, tror jeg engang har prøvet det som barn, men nu må jeg da vist igang sammen med mine egne børn, det ser sjovt ud.
    Vil lige fortælle dig at du har nogle links der ikke virker optimalt (undskyld hvis jeg er lidt irriterende, men det er bare en af de ting jeg ikke kan ha... så det er altså kun for at hjælpe :D )
    Hvis man er inde på din salg/bytte side virker de links under blogliste ikke, der kommer følgende på alle links "/feeds/posts/default".
    Men de virker fint på forsiden.
    Vh Sarah

    SvarSlet
  12. Rigtig, rigtig fine. Sjovt nok fik jeg samme idé da jeg forleden sad og lavede krusseduller på krympeplast og lavede mønstre til øreringe. Synes i øvrigt din pris er helt rimelig!!

    SvarSlet
  13. Ih, hvor er de fine, Trine! jeg elsker simpelthen krympeplast - det er SÅ sjovt at lege med.

    Mht. dine priser, så synes jeg godt de kan tåle, at blive ganget med 1,5. Mindst:)

    KH
    Lis

    SvarSlet
  14. Stine - Mange tak for de søde ord :-) Jeg vil tage imod dit råd og øge priserne lidt. Den nuværende pris vil i så fald være et intro-tilbud ;-)

    Ki - Tak lille Ki. Sejest at du lige skriver på min blog :-) Og hyggeligt med juletamtam i dag :-)

    Sarah - Jeg bliver altid glad, når folk gør mig opmærksom på, når noget ikke vorker som det skal, men jeg kan desværre ikke lige finde ud af hvilke links, du mener... Hvis det er min blogliste, så har jeg ikke samme problem. Mystisk... :-) Måske er det bare blogspot der driller.
    God fornøjelse med krympeplast sammen med dine børn :-)

    Tina - Det er så hyggeligt også at møde dig her på Søhesten :-) Krympeplast er så sjovt at lege med!

    Malene - Mange tak :-) Og ja, vi får ofte de samme ideer her i blogland :-)

    Lis - Mange tak skal du også ha :-) Krympeplast rocks nemlig!
    Og tak for prisfeedback. Jeg sætter lige priserne lidt i vejret :-)

    SvarSlet
  15. De er helt vildt flotte! jeg er nød til, at prøve det her krympeplast :) Synes jeg ser lidt sjov ud med øreringe, men man ku måske lave nogle flotte halskæder og armbånd ud af det..måske endda knapper. :)

    SvarSlet
  16. Jeg er helt vild med de øreringene - de er fantastiske :o)
    Jeg skal vist til at eksperimentere med det krympeplast.
    Måske jeg først ender i din shop og nupper et par øreringene ;o)

    SvarSlet
  17. Hvor er det bare fint.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  18. Hvor er det fint! krympeplast er vindunderligt.

    SvarSlet
  19. Hvor ser det godt ud! NU giver det mening for mig, hvad du skulle bruge mønstrene til, har du mon mere i ærmet? :)

    SvarSlet
  20. Hvilken flot og smart idé!
    Tak for inspirationen.

    SvarSlet
  21. Er vild med de øreringe, sådan nogle er jeg nødt til at eje. Elsker mine billeder og glæder mig over, at jeg så heldig at få den flotte gave fra dig. Og nu kan jeg også få mønstret til at hænge og pynte fra ørerne. Skønt...

    Kh. Irene

    SvarSlet
  22. For en fin blogg! Lurte på en ting; Hvordan får du hull i øredobbene? Lager du de på forhånd eller etter krymping?

    Ha en fin dag. Silje

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha. Jeg laver hul med en hultang på forhånd :-)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...