tirsdag den 4. oktober 2011

Morgenlopper # 33 - Fangst fra loppemarked







Ud over en fantastisk tur i sommerhus, bød weekenden også på et skønt loppemarked. Dog var der mødt utrolig mange mennesker op. Det er der naturligvis altid på loppemarkeder, men det her var liiiige i overkanten. Jeg overvejede faktisk, om jeg skulle vende om og droppe det, men så tog jeg en dyb indånding og fik mig kæmpet vej gennem masserne. Jaja, man er jo ikke loppoholiker for ingenting.
Det er jeg glad for jeg gjorde nu, for det blev en rigtig god høst!!
Med mig hjem kom:
  • Et vattæppe
  • En dåse
  • En fin '70'er fad, desværre lidt defekt
  • Hjertestof
  • Hama rørperler
  • Ølbrikker (eller hvad sådan nogle nu hedder) som matcher en dåse, jeg har i forvejen
  • Smukke mintgrønne æggebægere
  • Retrostof
  • Smukke små borde i teaktræ
  • Porcelænsfugle - Ænder og en hane
  • Hæklet babytæppe

3 kommentarer:

  1. Hej det er da nogle super gode ting du er kommet hjem med. Jeg har loppeshoppet tøj hele weekenden, til vild gode penge. ha en dejlig dag. klem

    SvarSlet
  2. Flotte loppefunn :) Vatteppet og de små bordene i teak - LOVE ;)

    Janne

    SvarSlet
  3. Skønne fund - især er jeg vild med de brune og blomstrede coasters (det er vist sådan de hedder ;)).

    Kh. Mirjam

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...