søndag den 16. oktober 2011

Morgenloppe # 35 - Lampe, scooter og Dirch

I går var der et lillebitte loppemarked i mit "hood".
Her fandt jeg:
  • En super fin orange lampe, som jeg tror kommer til at hænge over vores spisebord.
  • En plastikscooter til Vingummibamsen. Den er stort set ubrugt, og siden vi ikke ejer sådan en allerede, synes jeg det var lidt af et scoop. Da Vingummien så den, råbte hun "Miiiiin!!", og så drønede hun ellers rundt på den udenfor - meget stolt og glad lille krudtugle.
  • En Dirch Passer bog. Flere i min familie er meget begejstrede for Hr. Passer, og mon ikke en af dem med glæde aftager bogen.

10 kommentarer:

  1. Scoop, på scoop. Ville også have kastet mig over lampen...

    god søndag, Stin:)

    SvarSlet
  2. Hej sikke nogle dejlige fund. rigtig fin lampe. ha en dejlig søndag

    SvarSlet
  3. Sikke en fed lampe - den kunne jeg godt tænke mig! (:
    Et kup!

    - Anne

    SvarSlet
  4. fed fed fed lampe du der har snust op, Trine!

    SvarSlet
  5. fed lampe og scooteren er også et sikkert hit herhjemme :-)

    SvarSlet
  6. Lækre fund! og lækker blog, som jeg først fornyligt har fundet. Ser frem til at følge med :)

    SvarSlet
  7. Lækker lampescoop du har gjort dig og ja den scooter er jo uundværlig. Den er elsket af alle børn:-)

    SvarSlet
  8. Lampen er da bare det største hit - hvor er den flot!

    SvarSlet
  9. Den lampe har jeg også det er en Fog og Mørup :)

    SvarSlet
  10. Anonym - Tusind tak for informationen :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...