mandag den 3. oktober 2011

Morgenloppe # 32 - Retrostof en mas!

Weekenden har Vingummibamsen, kæresten og jeg tilbragt i mine forældres dejlige sommerhus, og hvor har det bare været fantastisk! Faktisk er vi her endnu, men lige om lidt vender vi snuden hjemad.
Vi trængte, meget mere end vi anede, til at slappe af og lave ingenting. Og vejret har jo været overdrevet ultrafantastisk!
Når man sådan er i sommerhus, kan man godt kalde lopper, der bliver vist kl lidt i tolv for mogenlopper.

Vanen tro skulle jeg lige i byens lokale genbrugser, og se lige hvad jeg fandt i en og samme butik!!!! En voldsom mængde retro sengesæt og et "You bring out the best in me"-klæde !
Jeg samler stadig kæben op...

8 kommentarer:

  1. Sikke nogle fund:) Er da slet ikke lidt misundelig;)

    SvarSlet
  2. uha da! - det er saftsusemig lækre sager!
    Og hvor er jeg glad for at høre der også er andre der liiiiiige er nød til at besøge genbrugsbutikkerne når de er i en anden by..:-)

    SvarSlet
  3. Lækre ting! Hvis du vil sælge /bytte med My little pony sengetøjet et jeg interesseret:-)

    SvarSlet
  4. Ih, hvor er du heldig! Hvis du vil sælge eller bytte lidt af pony-sættet, så sig endelig til, det er dem der storhitter hos datteren herhjemme. Jeg kan lige se en nederdel for mig i det fine stof :-)

    SvarSlet
  5. Wow! My Little Pony stof - fantastisk!

    SvarSlet
  6. Hold nu da lige op, hvor har du været heldig...

    SvarSlet
  7. Jeg er misundelig - jeg ved det en grim ting, men kan slet ikke lade være ;D - hvor er du heldig, og my little pony - sidder her og bliver helt varm indeni ved mindet om alle de timer jeg har brugt på de søde dyr :)

    SvarSlet
  8. Skønne fund - og som de andre er det isæt ponyerne, der vækker begejstring her :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...