lørdag den 8. oktober 2011

At forsvinde i et mønster


For tiden er jeg ret bidt af at lave smukke mønstre. Jeg har ikke selv fundet på dette, men blev stærkt inspireret af DETTE.
Det er så fedt at sidde og slappe af med. Jeg forsvinder helt ind i det.
Normalt tager jeg billeder til Søhesten i dagslyset, så jeg undgår at det ser helt gul-agtigt ud, men nu blev jeg lige så begejstret over at se dette mønster i ramme, at det straks skulle på bloggen.


Find DIY HER - og forsvind selv ind i mønsteret.

15 kommentarer:

  1. Fedt mønster!

    Er kattene kommet vel i hus?

    God weekend:-)

    SvarSlet
  2. Wow - Flot! Kender du zentangle? Prøv at google det eller kig forbi min blog :)

    SvarSlet
  3. Ulla - Tak :-) Har lige skrevet på din blog. Kattene er så søde :-)

    Fru Mulle - Det er nemlig det jeg gør. Dette er opstået, fordi jeg har brugt zentangle i mit arbejde (underviser).
    Sikke nogle smukke mønstre, du laver!

    SvarSlet
  4. Det er vildt fedt. Helt hypnotiserende. Jeg elsker også at tegne mønstre. Jeg er bare ikke så god til at finde på nye ;)

    SvarSlet
  5. Wauw det er fedt!!!! Er vildt imponeret. :-)

    SvarSlet
  6. Åhr hvor fint. Det ligner den skønneste fisk - og det er altså et kompliment :-)

    SvarSlet
  7. Meget, meget smukt, Trine!!! KH lisbeth

    SvarSlet
  8. I Think im in love..... Kunne man mon købe et eksemplar???

    SvarSlet
  9. Tak skal I altså ha!
    Mamasita, jeg rødmer!!
    Du kan da sagtens købe en :-) Kan bare slet, slet ikke gennemskue, hvad jeg skulle tage for den! Har du en ide?

    SvarSlet
  10. HVor er du dygtiiiig :)
    Siden vi blev venner på pinterest, har jeg kigget på de tegninger MANGE gange!! Og kom faktisk i gang med den samme som du viser her, men blev aldrig færdig, så du kan tro jeg fik taget revenge i dag. Tak for at sætte mig i gang. Fik prøvet en MASSE forskellige teknikker af. Shit det er tidsrøvende, og mega sjovt :) Så tak for inspirationen ;)
    Knus

    SvarSlet
  11. Hvor er det nogle fine mønstre du laver!! Gid jeg havde noget mere tid, så jeg også kunne få tegnet noget... Der er så meget fedt at gå igang med!! :) Svømme ind i, glemme omverdenen af og bare nyde :)

    SvarSlet
  12. Tak for alle de søde ord. Jeg har lige lavet en DIY til dette mønster :-)
    http://trinesoehest.blogspot.com/2011/10/forsvind-ind-i-et-mnster-diy.html

    SvarSlet
  13. Flotte grafiske møsntre... det ser fedt ud i rammen også ;)

    KH Helene

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...