fredag den 18. februar 2011

Vinderne af give away



Nu er det vist på tide, jeg får trukket de heldige vindere af glassene med strik.
Tak til alle der har deltaget for de dejlige kommentarer og den skønne ros.

Trommehvirvel, trommehvirvel, trommehvirvel!!
To tilfældige tal er trukket og vinderne af 1. og 2. præmierne er fundet:

1. Annchen
2. Karamella

Tillykke til de to skønne, inspirerende bloggere!
Send mig jeres adresser (soehestenblog@yahoo.dk), og så sender jeg glassene, når jeg har strikket deres "tøj". Det tager nok lige en uges tid, før de er klar. Håber det er ok.

2 kommentarer:

  1. Wuhuu - hvor er jeg glad! Sender dig fluks en mail :)
    Klem C

    SvarSlet
  2. Fedt fedt..!!! JEg har lige fået HAY display me boxe op at hænge og har virkelig brudt hovedet med hvilket pynt der skal i.. Og har sådan tænkt på dig og dine skønne glas!:)
    Intet mindre en helt fantastisk;)
    Sender en mail når der er puttet i aften..
    Knus Anne (og tak for de søde ord:)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...