onsdag den 16. februar 2011

Når mor endelig får sin vilje


I lang tid har jeg til min store fortrydelse ikke kunnet pynte Vingummibamsens hår med hverken spænder eller elastikker uden at det blev taget ud øjeblikkeligt af de små pilfingre og studeret nysgerrige af de små glugger.
Efter en lang pause har jeg genoptaget pyntearbejdet. Jeg var så meget ude af træning at den lille stakkel måtte fælde en enkelt lille tåre under første rottehale-opsætningen. Lille stakkel (og ja, så føler man sig virkelig som en super ego-mor...!). Har vist nok fundet den rette teknik igen, ingen gråd, og rottehalerne er så søde, synes jeg!
Hårspænder kan hun stadig ikke ha i håret...
Her gumler vores lille øjesten majs og overvejer hvilken vinkel, hun skal overfalde kameraet fra.

11 kommentarer:

  1. Phew hun er en lækkermås. Glæder mig til den dag vors lilleprut kan få rottehaler, indtil videre er der ikke så meget garn at tage af.

    SvarSlet
  2. Hun er bare for lækker. Hun mÅ gerne blive min svigerdatter :)

    SvarSlet
  3. Århh, hun er dog kær! Og super lækker med rottehaler :-)

    Lilje går, desværre, også helt bananas når jeg propper pynt i håret.. Men jeg har faktisk også holdt en god pause, så måske jeg bare skulle prøve igen :-)

    SvarSlet
  4. HVOR ER HUN BARE LÆKKER!!! total "cutie"! hun ser pludselig så stor ud med rottehaler. Skøn skøn skøn!
    Sofie er heller ikke meget for det. Hun vil gerne have dem i og står helt stille men tager dem ud to sek senere, og så skal de i igen osv osv... jo jo det er nogle sjove "lege" vi leger for tiden ;-)

    SvarSlet
  5. Hun er da bare KÆR!
    Min datters hår er vel 60 cm langt og tykt og hun hader det... Hendes mor elsker det!
    Kan godt huske da absolut intet kunne hænge fast i det. Kan også huske, at jeg klistrede et lille hårspænde fast i hendes babyhår med hårlak, fordi hun SKULLE være fin.... fy, skam sig...

    SvarSlet
  6. vilken sötnos! Min dotter har en massa hår snart är det klippning som gäller, ja nu när våren kommer snart hoppas jag...

    SvarSlet
  7. Ha ha.. kender det godt. Min datter er lige fyldt 3 år og er total Pippi langstrømpe fanatiker, så jeg plejer bare at sige vi skal have pippi hår idag. ha ha.. så går den. MEN jeg er ikke nået dertil med spænder endnu. Dem piller Lea for det meste ud, har simpelthen mistet så mange i hendes gamle dagpleje. suk.. Men regner med det kommer lige pludselig.

    Men sød det er din datter, sikke nogle dejlige kinder hun har..

    SvarSlet
  8. Det er godt nok den sødeste vingummibamse, jeg nogensinde har set!!!!! :-)

    SvarSlet
  9. Hvor er hun bare sød!!
    Oj ja, det er ikke altid de søde små har de samme ideer som deres mødre.)

    SvarSlet
  10. De smaa rottehaler er saa kaere. Det kloer helt i fingrene for at faa fat i haarbaand,spaender osv osv, men min den lille vil slet intet have i. (Suk)

    SvarSlet
  11. Hvor er hun bare nuser :)
    Jeg håber vi når at ses på søndag ude ved Marianne. Vi er i Holstebro i weekenden, og kommer nok først hjem ved frokost tid. Hvis I stadig er i gang med at lege, kigger jeg forbi ;o)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...