torsdag den 3. februar 2011

Give Away - Læg en kommentar - Vind glas med strik



Søhesten har over 300 læsere! Det er så vildt!
Jeg er dybt beæret over og enormt taknemlig for, at så mange vil følge med her på bloggen.
På det seneste kommer flere og flere nye læsere til, og jeg kan se at flere og flere er inde og kigge på bloggen, hvilket virkelig varmer mit Søhestehjerte. Jeg sætter kæmpestor pris på hvert eneste besøg og hver eneste kommentar.

Derfor skal I da ha en lille give away, skal I!
1. Præmie: 2 glas med strik, som dem vist på billedet (et syltetøjsglas og et babymadsglas).
2. Præmie: 2 mindre glas med strik (et babymadsglas og et lidt lidt mindre, ukendt glas ;-)
Glassene er strikket i det garn, I ser på billederne.

Alt hvad man skal gøre for at deltage er, AT SKRIVE EN KOMMENTAR PÅ DETTE INDLÆG. Easy peasy!

Jeg er blevet hungry efter flere faste læsere, så jeg trækker lod, når jeg har rundt hele 350 (åh, det har jeg skisme ikke tålmodighed til, derfor 320) faste læsere!
Man er velkommen til at linke, hvis man skulle få lyst. Det forøger desværre ikke vinderchancerne, men det gør Søhesten glad ;-)

51 kommentarer:

  1. Suk Trine, sad lige og drømte om ta go i gang med et efter din DIY.
    Jeg er med og der bliver linket..

    Ha en dejlig dag

    SvarSlet
  2. Og der skulle så stå at gå... og ikke ta go:-)

    SvarSlet
  3. Jeg vil da meget gerne være med:-)

    SvarSlet
  4. Jeg er da helt klart med :-)

    SvarSlet
  5. Jamen jeg deltager da også :)

    SvarSlet
  6. jeg deltager også, de er super flotte - er allerede fast læser af din fantastiske blog!!

    Mette

    SvarSlet
  7. Åhh altså Trine - jeg skal da klart være med og håber at jeg vinder en af de fine præmier!

    - Jeg linker naturligvis :)

    KH Vibeke

    SvarSlet
  8. Ihh sikke en fin præmie. Jeg deltager gerne i sådan en skøn konkurrence.

    SvarSlet
  9. Jeg vil gerne vinde et par strikkede glas...

    SvarSlet
  10. Åhh hvor er de fine, dem vil jeg da gerne vinde.
    Skulle det ikke blive mig, må jeg selv igang med pindene, tak fordi du har lavet en DIY.
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  11. Mig, mig mig mig - de er så smukke... Linker lige fra min blog ;0)

    SvarSlet
  12. Åh, jeg vil rigtig gerne deltage:)

    SvarSlet
  13. Jeg vil mægtig gerne være med! To ekstra glas ville gøre mit fine hvide godt selskab!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  14. Åh mig, mig, mig. Jeg er med.

    SvarSlet
  15. Deltager meget gerne! Og linker selvfølgelig :)
    Smil fra Pia

    SvarSlet
  16. Jeg er også med - og krydser fingre :-)
    Mvh. Karen

    SvarSlet
  17. Jeg vil gerne vinde, får jo aldrig lavet et selv, så jeg håbe-håber :)

    SvarSlet
  18. Uhhh dem vil jeg gerne vinde.... :O)
    Linker helt sikkert også til din fine blog :)
    Knus

    SvarSlet
  19. Hei=)
    Gratulerer med så mange følgere=) Jeg er gjerne med i trekningen =) Fin dag til deg og dine=)

    SvarSlet
  20. Jeg er med. De ser fine ud.
    Tillykke med de mange følger :)

    SvarSlet
  21. Hej
    Jeg ville da elske at vinde dine fine glas!
    tillykke med de mange læsere!

    SvarSlet
  22. Åh, de er bare så fine. Jeg krydser fingre : )

    SvarSlet
  23. Hvor er de bare flotte! Jeg håber jeg vinder!
    Jeg håber du har fået brugt noget f det stof du fik af mig? :)

    SvarSlet
  24. Jeg er med!!! Er helt vild med dine "strikke-krukker" og de vil være perfekte til mit kommende Krea-hjørne. :-)

    SvarSlet
  25. De er så fine. Jeg er mega med :)

    SvarSlet
  26. Tillykke med de mange læsere....jeg vil da også gerne være med i lodtrækningen om den fine præmie:-)

    Kh. Malene

    PS. Og tak for en sjov og hyggelig blog, det er altid et besøg værd:-)

    SvarSlet
  27. super fin give away, vil gerne være med :)

    SvarSlet
  28. HURRA! Jeg vil gerne være med :D

    SvarSlet
  29. Hej Trine

    selvfølgelig er jeg allerede fast læser på din skønne blog, og kommer gerne forbi og kigger og læser. Og jeg har HELT sikkert noget jeg kan putte i de flotte glas med betræk

    stine:)

    SvarSlet
  30. Jeg er vilde med de vaser/glas , så der krydses hvad der krydes kan :0)

    SvarSlet
  31. Hej Trine
    De er super flotte og farverne er lige i skabet.
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  32. Uh hvor er de fine. De vil passe perfekt til min kreakrog.

    SvarSlet
  33. Så kom der én til rotte i fælden = mig ;0)
    Skøn blog du har og vidunderlige glas. Jeg glæder mig til at følge dig fremover

    SvarSlet
  34. Krydser fingre for mig selv. De er super fine!

    SvarSlet
  35. JAAA, dem vil jeg mægtig gerne vinde! De er bare SÅ fine :)

    SvarSlet
  36. Årh, jeg vil så gerne vinde. De er så fantastiske, Trine!

    SvarSlet
  37. Øj for søren, dem vil jeg gerne vinde! Meget fine, er de. Og tillykke med de mange læsere:-)

    SvarSlet
  38. Vil rigtig gerne være med og følger nu din fine blog.

    SvarSlet
  39. Hvor er de flotte - jeg vil rigtig gerne vinde =)

    SvarSlet
  40. Åh jeg er så vild med dine strikkede glas. Jeg kan desværre ikke selv strikke, så jeg håber selvfølgelig jeg bliver én af de heldige.

    Jeg har linket til din give away :)

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  41. Uh de er så fine Trine..:)
    Jeg ville elske at vinde din skønne give away;)
    KH Anne

    SvarSlet
  42. Jeg er så meget på!
    Fik i julegave et strikke- og hæklekursus af min mor. Jubii. Så hvis jeg ikke vinder, må dette være første mål selv at kunne lave.

    SvarSlet
  43. HVor er de bare fine. Du har nu endnu en fast læser. Feeeed blog!!!

    SvarSlet
  44. Søte premier, klart jeg er med :0)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlet
  45. uha de er fine! Vil også være med!
    Kan en søhest vrinske??

    SvarSlet
  46. Hej Trine :-) Jeg er da også med - IGEN lidt sen i optrækket her! Bare det ikke pludselig bliver mit varemærke at være det :-D Fine fine glas - og jeg smider et link! K.h. Sasia

    SvarSlet
  47. Jeg deltager gerne, for de er da sååå fine de glas :D

    SvarSlet
  48. Hvis jeg kan nå det, vil jeg gerne være med også! :)

    SvarSlet
  49. Hej Trine! Jeg nyder godt af din blog, og er blevet meget inspireret af den, så meget faktisk at jeg i denne uge har lavet min egen blog :)
    eyesofjenny.blogspot.com
    ... og har besluttet sig for, at blive din nye faste læser :)

    Knus fra Jenny

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...