fredag den 11. september 2009

Læg altid det dobbelte til

Nu er der kun lidt over en uge til termin d. 21!!! Der kommer flere og flere plukveer, og jeg bliver stille og roligt mere og mere klar. Manner, hvor vi glæder os!
MEN helt klar er jeg altså ikke, før vi har fået styr på vores soveværelse. Kæresten skal lægge plankegulv på i dag, og når han er færdig, har vi et vaskeægte soveværelse!! Det har været en meget frygtelig lang proces med det soveværelse, og alt har taget mere end dobbelt så lang tid, som forventet. Hvornår lærer vi det der med, at gør-det-selv projekter altid tager meget længere tid end forventet?? Ud over reglen: "En ting ad gangen" er der nu indført den nye regel: "Læg altid det dobbelte til". Dvs. når man tror, noget vil tage en dag, tager det to!
Det bliver fantastisk flytte ind i soveværelset! Desuden betyder det, at sengen og klædeskabet kommer ud af stuen, og vi kan begynde at indrette vores hyggelige hjem, som vi vil ha det. Selv om man ikke må male, når man er gravid, har jeg alligevel malet stole og en slagbænk til køkkenet og i dag skal bordet males. Kæresten er desværre blevet halvsyg, så jeg frygter lidt, han ikke når det i dag, men jeg hååååber det SÅ meget!!!


I går fik jeg streget to ting fra to-do listen. Jeg blev klippet rigtig fint hos Munkholm i Jægergårdsgade i Århus, og jeg fik købt lidt små nips fra Rice til huset. Der var åbnet en fin ny nips-butik lige ved siden af frisøren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...