torsdag den 3. september 2009

Gaver til vingummi, huset og mig






Et smut i en af mine favoritbutikker, Boxdelux, resulterede i nogle fantastiske gaver til mig, vingummibamsen i maven og husets gulv. Jeg har længe ledt efter et kludetæppe med en masse flotte farver, og endelig var det der!! Nu mangler jeg bare et, der er kæmpestort og smadder billigt....
Det hæklede uro har jeg længe luret på. Jeg kunne jo selv lavet et, meeen nu var det på udsalg, og så er der altså også snart kun 2 uger til termin (!!!), og jeg har allerede gang i alt for mange andre projekter.
Rice papiret har jeg tænkt bl a. kunne bruges til at lave uroer af med inspiration fra Rie Elise Larsen.
Mon jeg når det hele...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...