onsdag den 30. september 2009

Og så gav livet mening!

Den 25/9 09 kl. 14.44 kom vores lille vingummibamse til verden. Det er den dejligste lille pige, og hun hedder Edith. Livet er skønt og vi rå-nyder hver eneste sekund!!
Fødslen var hård! Jeg havde veer i næsten 3 døgn, før jeg takkede ja til en rygmarvsblokade. Det var som at komme i himlen. Presseveer i ca. 10-15 minutter, og så blev vi forældre!
Søvn er nu en sjælden luksus, og min trætte kæreste sagde i går, da han vågnede fra en lur: "jeg skeller dig". Da jeg ikke forstod, hvad han mente, sagde han det igen mere insisterende, og da jeg stadig var blank, vågnede han ligesom rigtig op og sagde "Nå nej, jeg elsker dig!".
Tænk sig, at man kan være så træt, at man staver forkert, når man taler. Fantastisk minde!
Edith er fantastisk, og vi suger hvert minut med hende til os! Kæresten er en dejlig far.
Vi er så heldige!!! På billederne er hun ca. 4 timer gammel.

11 kommentarer:

  1. Tillykke med hende, hvor er hun bare sød og sikke en lang rejse hun fik og du fik ikke mindst. Jeg er glad på dine vegne : )

    SvarSlet
  2. Tusinde gange tillykke og velkommen til verden til lille Edith!!

    SvarSlet
  3. tillykke igen trine og jens! hun ser så dejlig ud! og godt at høre i har det godt. kh lea

    SvarSlet
  4. Stort til lykke med den lille ny prinsesse! Hun er rigtig skøn :) Held og lykke med jeres lille ny familie :)

    SvarSlet
  5. Tillykke til jer med jeres smukke lille datter .... forstår dig med at nu gav livet mening :-)) Intet er større :-)

    SvarSlet
  6. Hjertelig tillykke - lyder til at det var en sej kamp. Men med sådan en dejlig pige er det jo bestemt det hele værd

    SvarSlet
  7. Hjertelig tillykke med den lille nydelige piken:)

    SvarSlet
  8. Neeeeejjj, hvor ER hun lækker :) Kæmpe stort tillykke med hende :)

    SvarSlet
  9. Smukt! Intet mindre!
    Stort tillykke :-)

    SvarSlet
  10. Stort til lykke med princessen hvor ser hun dejlig ud.

    Karen

    SvarSlet
  11. TUSIND TAK for alle de søde beskeder!!!!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...