fredag den 4. september 2009

Babyvending

Da jeg i tirsdags skulle til rutinetjek på sygehuset, opdagede lægen at vingummibamsen vendte forkert! Dermed blev jeg forvandlet til en kæmpe klump dej, og så skulle der ellers vendes baby. Jeg frygtede det værste, men opførte mig så cool, jeg kunne. Heldigvis var det slet ikke så slemt, og til kærestens og (særligt) min store glæde ville vingummibamsen gerne prøve at vende med hovedet nedad. Ja, så har jeg også prøvet at få vendt en baby!
I dag skal vi til kontrol og tjekke, om den lille krabat har fortrudt. Det tror jeg nu ikke, hun har, men hold da op, hun er blevet aktiv efter en tur på hovedet!!

6 kommentarer:

  1. Hvem ville ikke blive rundtosset og lidt ekstra sprællende, hvis vi pludselig fik verden vendt på hovedet :) Håber hun blir' der :)

    SvarSlet
  2. Ja, det har du da fuldstændig ret i :-)
    Hun vender heldigvis stadig med hovedet den rigtige vej. Skønt!

    SvarSlet
  3. Min veninde beskrev det som at blive sparket i skridtet, så det er der jo nok forskel på. Men godt det lod sig gøre : )

    SvarSlet
  4. Av. Stakkels din veninde. Jeg har hørt om mange, der synes det var skrækkeligt, men heldigvis er det ikke sådan for alle.

    SvarSlet
  5. Dejligt det lykkedes at få babyen vendt... det sker nemlig ikke hver gang...det er dog noget lettere at have en normal fødsel end et evt. kejsersnit.
    Pøj pøj med fødslen om ikke så snart...

    SvarSlet
  6. Ja, det var rigtig dejligt, at babyen var med på den. Om en uge er der termin, så der bliver ventet spændt!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...