fredag den 11. september 2009

Fiona fra Isager - endelig færdig!!






Fiona-opskriften har ikke været let at følge, eller også er jeg bare ikke så god til at koncentrere mig. Jeg har i hvert fald trevlet op og trevlet op så mange gange, at jeg flere gange overvejede at blive lillesøster-mopset og lægge den til side. Heldigvis er jeg stædig og blev ved til den bitre ende, som ikke var så bitter alligevel. Her er det færdige resultat inklusiv en masse småfejl, som jeg håber, det kun er mig, der ser. Jeg kunne ikke helt forene mig med farverne i begyndelsen, men det er endt med, at jeg synes, de ikke er så tossede endda.
Vingummi bliver så FIN!

6 kommentarer:

  1. Den er blevet rigtig fin - godt at du var stædig ;-)

    SvarSlet
  2. Fiona er blevet rigtig fin:-)
    Jeg havde også store startvanskeligheder med Fiona, men den er bestemt besværet værd.

    SvarSlet
  3. Mange tak skal I ha'.
    Rigtig godt at høre jeg ikke er den eneste med startproblemer :-)

    SvarSlet
  4. Den er suuuuuper sød - også farverne synes jeg :)

    SvarSlet
  5. Charlotte Søgaard Thomsen13. september 2009 kl. 20.22

    Nu må lille frk vingummi snart komme ud så hun kan prøve den fine kjole :-) Frida så billedet og sagde "Frissas kjol...", så den er absolut godkendt af en tøse-tøs der ved hvad der en in :-) Pøj Pøj med den forestående fødsel.

    SvarSlet
  6. Hej Charlotte!
    Ja, hun kommer nok snart, den lille gummi. Vi venter spændt uden at ha voldsomt travlt...endnu :)
    Det er helt sikkert en stor ære at få kjolen godkendt af en ægte kjole-kendende tøse-tøs!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...