fredag den 4. marts 2011

Genbrugstogt - nam!

 
 
 
En veninde fortalte mig for nylig om en lille perle af en røde kors genbrugsbutik i en lille by i nærheden. Den fik jeg tid til at droppe forbi i dag. Her er hvad jeg fandt:
  • Et smukt hæklet tæppe.
  • Retro sengetøj. Ryger fluks i skabet...hvis der da er plads...
  • Et Kaj og Andrea puslespil, som vækker stor, stor glæde i det lille hjem. Især Kaj-brikken er blevet over-kysset mange gange.
  • Tøj til Edith, når hun bliver lidt større.
  • Islænder uld huer.
Er rigtig fint tilfreds!

5 kommentarer:

  1. Hej med dig, fine sager og sikke en fin blog du har ....elsker også genbrugsbutikker
    KH Louise

    SvarSlet
  2. Super fund!
    Håber snart det er min tur til at være heldig...bliver nødt til at kører forbi genbrugsen på vej hjem :)
    Hvilken skrifttype bruger du...me like

    SvarSlet
  3. Louise - Tusind tak for de pæne ord. Genbrugsbutikker er fantastiske!! Også en dejlig blog du har. Glæder mig til at følge med :-)

    Æblekinder - God tur i genbrugs-biksen. Håber du har heldet med dig :-)
    Skrifttypen hedder Sunshiney under blogger-designer :-) Me also like :-)

    SvarSlet
  4. Dejlig at opdage nye genbrugssteder!
    Og sikke mange fine ting du fant:)

    SvarSlet
  5. iih hvor er jeg misundelig på det sengetøj med bamse! suk suk! super fede fund altså! :D

    Kh

    Sasha

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...