lørdag den 3. september 2011

Fantastiske Westmose og Daisy


Så fik jeg endelig tid til lidt bloggeri! Man skulle tro jeg ikke havde andet end tid efter en langtrukken eksamensperiode, men næ nej, Søhesten har haft en hel masse at se til. Men altså på den fede måde!
Nå, men jeg har glædet mig til at få tid til dette indlæg, for det handler om et utroligt sødt og hjælpsomt blog-menneske. Mette Westmose havde spottet noget Daisy (Turi design) i en retrobutik i hendes lokalområde. Hun tilbød at købe det for mig og efterfølgende sende det til mig! Jublende, takkede jeg naturligvis JA!!!! Hvor blev jeg dog GLAD!! Jeg leder jo konstant efter det skønne Daisy, men finder det alt for sjældent.
En flødekande, en sukkerskål, tre kopper med tilhørende underkopper og en lille stak dessert-tallerkener! Søheste-hurra'erne tager ingen ende, og jeg kan slet ikke komme mig over hvor ufatteligt sødt det var af Mette.
Ih altså, blogland er bare et fantastisk sted!

7 kommentarer:

  1. det er altså virkeligt fint det stel.

    SvarSlet
  2. Dit heldige asen. Det er så fint. Og så sødt af Mette :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det altså også bare et lækkert stel! Og virkelig sødt af Mette!

    SvarSlet
  4. Så dejligt. Det er et sødt stel :)

    SvarSlet
  5. HEldige dig;) Det er bare så fint.. OG sødt af søde MEtte..;)
    KH Anne

    SvarSlet
  6. Jamen Trine dit navn stod jo på stellet :-)

    Dit nye stel er altså også ret HOT jeg har selv et par store tallerkener vi bruger til anrette på - så fint :-)

    Glad for at kunne hjælpe og holder selvfølgelig stadig øje for dig.

    Knus

    SvarSlet
  7. Hej
    Er du interesseret i en flødekande mere? Jeg har en jeg gerne vil af med.
    Vh

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...