lørdag den 9. oktober 2010

Lidt lækkert fra London...baby!


Så fik jeg langt om længe styr på det med billederne.
Jeg får ikke blogget så meget, jeg gerne vil, og sådan vil det nok være i perioder for mit vedkommende. Lige nu er det uddannelsen, Edith Vingummi og (vores næsten HELT færdige!) badeværelse, der tager meget af min tid. For en uge siden kom jeg hjem fra en vellykket studietur til London. Det var meget underligt, at være væk fra familien i 4 nætter, men jeg havde besluttet, at jeg ville nyde det, og det gjorde jeg så. Men det var godt nok helt utrolig rart at komme hjem igen!
Der kommer flere billeder fra den dejlige dejlige by. Her er først lidt at blive i godt humør over: Tøjdyr fra Camden Market, små spyd med jordbær og mini-doughnuts, som bliver overhældt af chokolade fra chokolade-fontænen (Naaam!), og på sidste billede ses nogle smukke, lækre cupcakes!
God lørdag derude!!

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...