mandag den 9. maj 2011

DIY - Hama på ørebøf ledning



I år aftes legede jeg med Hama-perler...igen.
Denne gang gik det bla. ud over mine høretelefoner.
For længe siden så jeg denne ide et eller andet sted, måske i blogland eller i et magasin, men jeg husker desværre ikke hvor. Nu sender jeg ideen videre, og så kan I bare snuppe den, hvis altså I ikke allerede kender den.

Fremgangsmåde:
- Billede 1) Skær en gang i perlen fra top til bund.
- Billede 2) Sæt en pincet ned i perlen så denne åbner sig.
- Billede 3) Mens pincetten stadig er i den åbne perle, sætter du ledningen ind i perlen og fjerner så pincetten.
- Billede 4 & 5) TADA!

Ikke nok med at mine ørebøffer er blevet meget mere spændende at se på, så filtrer de sig ikke så let sammen længere. Win Win Situation!

15 kommentarer:

  1. Fantastisk! Det skal jeg huske! Super ide. :-)

    SvarSlet
  2. Det bliver nemlig bare så fint - mine er også pyntet i dejlige farver.

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare skønne... :)

    SvarSlet
  4. Nej sikke da en sjov og dekorativ ide...og nemt omend lidt tidskrævende, ser det ud til:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  5. Fed idé Trine!!
    Den er snuppet;) Mine er nemlig kedeligt hvide..¨
    Tak for delingen..¨
    KH

    SvarSlet
  6. Skønt at I kunne bruge ideen :-)
    Jeg tror, jeg bruge 45 min til en time på at pynte ledningen, så lidt tid tog det da :-)

    SvarSlet
  7. Idéen er snuppet, tak skal du ha'.

    SvarSlet
  8. Neiii hvor er de blevet fine, super ide <3

    SvarSlet
  9. Hej ! Det er almindelige hama-perler du bruger ikke? Jeg er nemlig vild med idéen. :D

    SvarSlet
  10. Hejsa :-) Jo det er helt almindelige Hama perler. Jeg er rigtig glad for at høre du ku li ideen :-)

    SvarSlet
  11. Det er jo en fantastisk idé! :D FARVESTRÅLENDE HOVEDTELEFONER?! Genial idé. :) Hæ, glæder mig allerede til at spæne ned og finde almindelige hama-perler. Jeg har nemlig hama-miniperler. :)

    SvarSlet
  12. Jag är väldigt nöjd med mina hörlurar sedan jag satte pärlor på dem i höstas. Både praktiskt och fint! :)

    SvarSlet
  13. Det er simpelthen en af de skønneste idéer!

    SvarSlet
  14. ...Og jeg gik og troede, at man faktiske klippede kablet og satte det sammen igen.. haha.. :D

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...