søndag den 1. maj 2011

Travlhed, havegave og award


Suk, der er så stille på Søhesten for tiden.
Jeg har travlt, dagene flyver af sted og tiden til bloggeri er knap.
De seneste dage har været fyldt til renden med en masse ting og sager:
- Eksamensopgave skrevet er afleveret. Jeg har arbejdet sammen med denne skønne bloginde, hvilket varen fornøjelse.
- Jeg har fået mig et fantastisk lille drømme-studie-job som kreativ lærer i et psykologcenter. Wuhu!!
- Edith er snotforkølet, falder sent i søvn om aftenen og sover meget lidt om natten. (= flade forældre)
- Kæresten har skoletravlt (heldigvis afslutter han uddannelsen om 1½ måned. Åh fryd!!).
- Det gode vejr er blevet nydt i fulde drag.
- Jeg har fået et fint blomster højbed i forhaven. Her har jeg blandt andet plantet disse fine blomsterløg, jeg har fået af Ulla for efterhånden længe siden. Tusind tak Ulla.
Jeg havde planer om at lave køkkenhave i baghaven, men jeg skulle bruge kærestens stærke arme, men han har haft for travlt så det må vente.

Jeg håber snart, jeg får mere tid til blogland, for jeg savner det altså.

DERUDOVER kan jeg fortælle, at har jeg været så heldig at modtage en award fra Iben der har bloggen Vidunderlige Univers. Tusind tak Iben! Utroligt sødt af dig, og jeg er meget beæret.
Jeg vælger dog at undlade at opfylde betingelserne om at skrive 7 ting om mig selv og sende den videre til 15 andre bloggere. Jeg synes ikke lige jeg kan overskue den opgave. Jeg sætter dog stor pris på awarden :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...