søndag den 29. maj 2011

Dagens lopper og dagens Vingummibamse

Kristin har været så sød at oplyse mig om et par loppemarkeder/kræmmermarkeder her i området. Jeg havde desværre kun mulighed for at tage til et enkelt loppemarked, men heldigvis fandt jeg mig lidt godter.
3 lækre 70'er dåser og mit allerførste stykke Wiinblad-stof.
Vingummibamsen er som altid ultra-ultra-dejlig, men det er også lidt som om, at dejligheden stiger i takt med alderen. Hun kysser og krammer sine forældre hele tiden, og vi elsker det!
Her krammer hun mine ben (det sorte er min kjole;).

10 kommentarer:

  1. Skøn datter og rigtig gode lopper, du har fundet dig.:-)

    SvarSlet
  2. Åh, sådan en orange kagedåse med hjerter på bringer minder frem fra barndommen:-)

    SvarSlet
  3. Nej hvor sjovt - Den grønne kagedåse den havde vi derhjemme da jeg var lille:-)

    SvarSlet
  4. Nammenam - de dåser og det stof gad jeg gerne have fundet! Hvor er det bare fint!!

    SvarSlet
  5. Sikken en skøn vingummibamse! De bliver så store hva'? Det er helt utroligt som tiden går..
    Og sikke fine loppefund - de er virkelig flotte! Jeg synes ellers der går længe mellem jeg finder flotte dåser efterhånden.

    I øvrigt Trine, din nye baggrund er virkelig fin! :-)

    SvarSlet
  6. Skønne ting du fandt...og sikke en super dejlig lille glad pige du har der - det billede er da bare ik til at stå for:-)
    Knus Malene

    SvarSlet
  7. Hun er da for skøn !! Og hvor er de fine de dåser... :)
    Fantastisk alder de små er i. ikke noget bedre end en masse knus og mys :)
    Knus

    SvarSlet
  8. Næh hvor noget fint Wiinblad du har fundet. Jeg er stort stort fan...:-) Og kæmpe lækker lille unge du har :-)

    SvarSlet
  9. Sikke nogle lækre loppefund og sikke en lækker vingummi. :) Du var heldig at finde så flotte dåser - jeg synes ikke de er til at drive op her i Aalborg..
    Kig gerne forbi min blog og vær med i min give away :)

    SvarSlet
  10. Hun er nu en lækkerbisken!
    Hey de der dåser er da rigtig fine - og de er også gået min næse forbi....

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...