torsdag den 26. maj 2011

Armbånd i papirflet

Har så længe godt ville prøve papirflet, og nu skulle det lige pludselig være.
Man kan bruge f. eks. kaffeposer, slikpapir eller reklamekataloger, men jeg har brugt Rie Elise Larsen papir. Papiret har jeg dækket med bred, klar tape (på både for- og bagside), så det kan holde til lidt af hvert.

Jeg har fundet kyndig vejledning f.eks. her og på youtube.

Lad mig også lige byde de mange nye læsere varmt velkommen her på Søhesten! Jeg sætter stor pris på hver eneste af jer og er meget beæret over, at så mange vil læse med :-)

9 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet flot....kan næsten ik rumme alle de ideer man får hver eneste dag her i blogland - alle mine sedler og projekter hober sig jo op og jeg blir aldrig rigtig færdig med noget af det:-) Men super fedt armbånd...en rigtig sød gave ide f.eks.:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Ov hvor smart, hvor er det fint.

    SvarSlet
  3. Ej hvor er det fint!! Hvilke mål har du brugt?
    Og tak for svar mht quiltning - du er en skat!!:) Må ned og lure på en nål..
    Har du et godt råd til, hvad der skal imellem, når jeg quilter? Til ex en vest og en kosmetikpung.. Jeg har købt volumenvlies, men ved ikke om det er nok..
    Ha' en dejlig dag..
    Kh Anne

    SvarSlet
  4. By Myr - Jeg kender det så godt! Man bliver dejligt overstimuleret af alle de lækre projekter man kan finde i blogland. Totalt luksusproblem :-)
    Jeg har også tænkt at armbånd som dette ville være en super gave til ex en veninde.

    Pernille - Tusind tak for de søde ord :-)

    Annchen - Mange tak skal du ha :-)
    Jeg har brugt den skabelon, der er vist på nederste billede (4 x 9,5 cm) til at udmåle de stykker papir, jeg har flettet med.
    Uden overhovedet at være ekspert på området, er jeg ret sikker på, at du sagtens kan bruge volumenvlies, når du quilter. Pladevat eller lign er også velegnet :-) Her har jeg brugt sådan noget her, som jeg lige havde liggende:

    http://www.stof2000.dk/show_article.php?catid=832&articleid=1624

    Ha selv en rigtig dejlig dag :-)

    SvarSlet
  5. Så fint armbånd du har lavet! Jeg er helt vild med det papir du har brugt.. Men det kunne du vel også se på mit syskrin.. Tak for kommentaren på indlægget! Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke kan logge ind og kommentere, men jeg ville lige tilkendegive at jeg har læst din kommentar..

    Lækker saks i øvrigt..

    Mvh Lea/ zebrastriber

    SvarSlet
  6. Hvor er det dog et fint armbånd, det må jeg helt sikkert prøve at kaste mig ud i snart. :o)

    SvarSlet
  7. hvor er du dog kreativ, det må vist være en arv fra din oldemor. Hun ville være helt vildt stolt af dig!
    Skønt at se, og hvilke fine ting du fremstiller.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...