søndag den 5. februar 2012

Krea-ekstase og vinterhygge

I går fik jeg besøg af to meget skønne mennesker fra blogland, og i formiddags tog de hjem, efter vi alle 3 havde tilbragt et helt døgn i en nærmest krea-ekstatisk tilstand :)
De skønne gæster var Lea og Anette. Jeg har kendt dem i mange, mange år, helt siden teenageårene, hvor vi arbejde sammen.
Efter flere år hver for sig, har blogland bragt os sammen igen, og for HÆWLED hvor er jeg glad for det! Vores kreadøgn var så hyggeligt, at vi helt glemte at tage fotos af al hyggeligheden. Heldigvis havde vi ikke ryddet op, da vi gik i seng kl. meget sent, så jeg ku lige nå at dokumentere lidt krearod, nogle vinglas (som gravide Anette måtte betragte med stor misundelse) og beskidte tallerkener.
Vi fik naturligvis nørklet en hulans masse og delt vores kreaviden. Lea lærte os amerikansk patchwork (og en ny verden åbnede sig), Anette kan tilsyneladende ALT med en symaskine, og jeg gav et strikkekursus. Derud over fik vi rodet lidt med blogindstillinger.
Hold nu kæft, det var fedt!
Da mine gæster var taget hjem, tullede vi rundt herhjemme og storhyggede os.
Stemningsbilleder:
Katten nyder varmen på sin faste plads i vindueskarmen.
Ny blomst i stuen. Glæder mig til at se hvor længe den overlever :-)
Min søde og kitch'ede porcelæns-Bambi samling passer på en eller anden måde godt til disse iskolde vinterdage.
Orkideen kigger ud på sneen.
Vingummibamsen eeelsker at klæde sig ud!! Jeg fandt for nylig en Peter Plys dragt i genbrugsen for en tyver, og den bringer enorm vingummilykke. Jeg får et lille indvendigt grineflip, hver gang hun tager den der Plys-hjelm på :) Især fordi hun selv synes, hun er alt for sej med den på.

11 kommentarer:

  1. Ej hvor lyder det bare drønhyggeligt..:) Skønt med weekender, der giver overskud.
    KH Anne

    SvarSlet
  2. Nøøj, hvor lyder det bare som et helt fantastisk døgn. Jeg gul af misundelse

    Stine:)

    SvarSlet
  3. Skønt med dejligt besøg! og sød (og sej!) lille plysbjørn :)

    SvarSlet
  4. Hun er da også for sej! Fedt at finde et kostume til 20,-
    Det lyder som om det har været et fantastisk døgn - længe leve Blogland :)
    Smut ind forbi min give away, mon ikke den er noget for dit kreahjerte?

    SvarSlet
  5. Den lille Peter Plys er da uimmodståelig.

    Det lyder så lækkert med et helt kreadøgn. I er heldige:)

    SvarSlet
  6. Den der Vingummi-Plys-kombination er da slet ikke til at stå for :-)

    Randi

    SvarSlet
  7. Skønt med sådan en dejlig dag :)
    Elsker krea-hygge-dage, hvor tiden bare løber afsted og man får lavet skønne sager samtidig med en masse snak.
    -og hvor er din 'vingummibamse' da alt for sød med Peter Plys dragt på.... (kender det alt for godt med de små udklædnings piger, det varmer mit pædagog hjerte!)

    Smil fra Pia

    SvarSlet
  8. Det ser ud som om i har haft en rigtig dejlig dag :D

    Jeg nyder din blog i store træk, og er misundelig på din kreativitet .

    Jeg har givet dig en blogaward ind på min blog, hop ind og kig den :D

    Louise
    http://frkholm9000.blogspot.com/

    SvarSlet
  9. Jeg er også lidt misundelig...

    SvarSlet
  10. TAK for sidst. Det var skisme hyggeligt!!! Og takketakketak for strikkekursus. Glæder mig til at komme igang med et strikkeprojekt. :-)
    Glæder mig allerede til næste gang! For det SKAL vi gøre igen.
    Super fint billede af lækre Edith. Hvor er hun cute! Og glad for tog. ;-)

    SvarSlet
  11. Selv MEGA tak Trine :o) Ultra multra hyggeligt :o) Er stadig lidt misundelig på den Winner B rødvin, men det lød jo godt nok til jeg ikke glip af det helt vilde..... Suk blot duften af rødvin, namme nam :o)

    Trine jeg elsker dine billeder, de har altid et helt særligt Søheste look der toner ud gennem skærmen til Lunden. They are SOOOOO beautyfuuuuul :o)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...