fredag den 13. november 2009

Katten og musene

 
Dette er kærestens yndlingsmaleri. Normalt viser han ikke stor begejstring for det, jeg maler eller tegner. Det kan vist godt blive lidt for underligt for ham, men de seneste ting jeg har lavet, har han vist stor interesse for. Jeg tror, det må være, fordi jeg har ændret stil. Jeg har ikke malet i over 1 år, for håndarbejde optager mig mest for tiden, men jeg skal snart ha fundet en masse gamle billedkunst-sager frem. Det kæresten kan holde ud at kigge på skal hænges op, nu når vi har plads. Det har vi nemlig ikke haft de steder, vi har boet de sidste par år.
Billedet er et portræt af vores kat. Jeg har kigget lidt på kattebilledet, mens jeg malede. Vingummibamse-Edith kigger også nogle gange på det, men viser dog stadig større interesse for film-projekteren (kedelig sort kasse), der hænger i loftet.

4 kommentarer:

  1. Sikke som katten gør sig til, kan godt forstå du fik lyst til at male den :) Jeg havde æren af at passe min dejlige nevø i går - han har ca. samme alder som din lille Edith - han går fuldstændig på stand by, når han får øje på min brors guitar, der hænger på væggen, den er nemlig også sort :)

    SvarSlet
  2. Hehe! Ja, der må være noget fantastisk interessant ved den sorte farve for sådan nogle små øjne :-)

    SvarSlet
  3. Hold da op, hvor er du sej til at male. Man kan jo saaaagten se det er en kat :o) Hvor kan du altså mange ting Trine :o) FANTASTISK

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...