mandag den 13. juni 2011

Give away reminder fra eksamensdybet

På fredag sker der to gode ting.
Jeg bliver (forhåbentligt) håndarbejdslærer, og så skal jeg trække vinderen af min give away.
Der har været enorm (!) tilslutning til min give away. Meget overvældende!
Tusind tak for alle de søde kommentarer og hjerteligt velkommen til alle de nye, dejlige, faste læsere. Nu er der snart 450 faste læsere her på Søhesten, og det er jo HELT VILDT!!
Jeg har besluttet, at der skal en 2. præmie på højkant i form af en retro-stof pakke.
Hvis du vil deltage så skriv en kommentar 
ved DETTE INDLÆG og meld dig til som fast læser :-)
Jeg vil vende tilbage til bøgerne og noterne....

5 kommentarer:

  1. En fantastisk 2.præmie også!?!? :D jeg vil meget gerne deltage. Pøjpøj med eksamen!!!!!

    SvarSlet
  2. Hej .
    Vil også gerne være med. Held og lykke med eksamen.
    Så dejlig en dukke du har lavet.
    KH Kirsten

    SvarSlet
  3. Sikke fin Esther er blevet med hendes nye garderobe :)
    Jeg vil meget gerne være med !

    Held og lykke med eksamen :)

    Kh Tina

    SvarSlet
  4. ah, en anden plads vil heller ikke være dårligt!
    Jeg er med.
    Knus Elsebeth

    SvarSlet
  5. ej hvor fint med en anden præmie. Den vil jeg gerne være med i lodtrækningen om.

    Super skøn dukke du har lavet, syntes de er noget så kære.

    Held og lykke med eksamen.

    KH Dorrit

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...