fredag den 17. juni 2011

Eksamens lettelse og give away vindere!!

Hurra!!! Så skrev man lige håndarbejdslærer på sit CV og glædede sig voldsomt over en veloverstået eksamen. Fik først stykket mit teoretiske oplæg endeligt sammen få timer, før det gik løs. Ret nervepirrende, synes jeg! Jeg fik taget nogle vildt dårlige billeder af min eksamensudstilling. Her er det mest vellykkede, men det er vel også bedre end ingenting :-)
Tak for alle de krydsede fingre. De var en stor hjælp :-)
Kæmpe tillykke til min søde, dygtige eksamensmakker Susan! Tjek lige hendes fine projekter ud.

Og så til lodtrækningen af min give away.
Fantastisk med så mange søde kommentarer, og så mange der ville deltage.  Overvældende!!!
Vinderen af broderi-bog og retro-stof blev Kamilla - Kamomilla Vanilla! Stort tillykke Kamilla!
Stofpakke-andenpræmien gik til Mette - Mettes Matrikel! Stort tillykke til dig også, Mette!
Håber I bliver glade for præmierne.
Send mig lige en mail med jeres adresser :-) soehestenblog@ yahoo.dk

...Og så skal der slappes af og rå-hygges!

25 kommentarer:

  1. Tusind tak skal du ha! Er totalt flad (og glad) nu! Zzzzzzzzz!

    SvarSlet
  2. Tillykke med den nye titel

    God weekend

    SvarSlet
  3. Tillykke med den fine titel. Skønne ting på billedet.

    SvarSlet
  4. TILLYKKE!!!! Du er for sej! Håber det gik godt, men hvordan kunne det ikke have gjort det med de skønne ting du har fået kreeret. :-)

    SvarSlet
  5. Tillykke, hvor er du go´- nu du bliver vel fejret i stor stil :-) Knus

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med din eksamen - og velkommen i klubben af håndarbejdslærere!
    God weekend
    Stine

    SvarSlet
  7. stort tillykke med eksamen :-)

    SvarSlet
  8. Stort tillykke med eksamen.. må være super dejligt at være færdig.. smil..
    Ha en dejlig aften..
    Smil fra Tina

    SvarSlet
  9. Tusind tak alle sammen! Er lige nu så træt, at jeg ikke gider gå i seng. Det er bare så skønt at ligge og dase. Det er efterhånden virkelig længe siden jeg sidst har fedet den med god samvittighed :-)

    SvarSlet
  10. Ejjj altså heldige vindere :O) Tillykke til dem..
    Trine du er sej, så godt gået... :O)
    Jeg har jo taget billeder af din udstilling, så jeg sender dem lige, så snart jeg har oploadet dem til computeren ;O)
    Go weekend.
    Knus

    SvarSlet
  11. Tillykke med eksamen. Det er da godt gået.

    Sender min adresse til dig snarest :)

    Mvh Mette

    SvarSlet
  12. Gratulerer så mye til både deg og vinnerne! =D

    SvarSlet
  13. Stort tillykke. Nu har du fortjent at slappe af.

    SvarSlet
  14. Stort tillykke med veloverstået eksamen og den nye titel..;)

    SvarSlet
  15. Tillykke, Trine - og hvor blev dukken bare yndig!!! Kram fra Lisbeth

    SvarSlet
  16. STORT tillykke ;o)
    Du fortjener virkelig at slappe af nu ;o)
    KRAM

    SvarSlet
  17. og kæmpe tillykke herfra!! og det blev vel det 12tal?? eller 14 eller 16??
    Skalaen kan kun være sprængt!
    jeg glæder mig meget til at se flere fotos fra udstillingen! fatter ikke der er gået et år siden jeg selv stod der!
    kh Marie

    SvarSlet
  18. Stort tillykke med veloverstået eksamen;o)

    SvarSlet
  19. Stort tillykke med din eksamen, Trine og den nye titel..:)
    Synes det er lækkerier du viser frem!
    Håber du har fået slappet af og nydt i dag..
    KH Anne

    SvarSlet
  20. Stort TILLYKKE med eksamen!

    og også tillykke til vinderne! :-)

    SvarSlet
  21. Et kæmpe stort tillykke med overstået eksamen. Flot gået!

    SvarSlet
  22. Stort tillykke med overstået eksamen :o) Gode kreative håndarbejdslærere er der altid brug for ;-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...