onsdag den 27. januar 2010

Velkommen til Søhestens Give Away


Jeg æææælsker give aways!!
Og jeg har været usandsynlig heldig på det seneste og vundet en masse lækre gaver herinde i blogland. Derfor synes jeg det er det på tide, at jeg selv forærer noget væk til en anden heldig pamfilius.
Desuden synes jeg, det er så herligt, at en masse folk besøger og følger min blog. Jeg er nu oppe på 66 faste læsere og over 4300 besøg!!
Jeg vil gerne lokke endnu flere i "fælden", hvis det kan lade sig gøre.

Jeg har sorteret i mine mange strikkebøger og erkendt, at jeg har alt for mange!! Derfor håber jeg, disse bøger ender i hænderne på en eller anden, som rent faktisk får dem benyttet.

Jytte Slentes "Designstrik" og Lena Blidells "Hotte huer" går til 1 heldig vinder.

You know the drill:

- En kommentar på dette indlæg udløser et lod.
- En kommentar plus tilmelding som fast læser udløser 2 lodder.
- Kommentar, fast læser og link til denne give away på din egen blog og udløser 3 lodder.

Husk lige at skrive hvor mange lodder i smider i puljen.

Der trækkes lod den 14. februar.

Pøj Pøj!!

35 kommentarer:

  1. Jamen jeg elsker også bare give aways og deltager meget gerne i denne. 3 lodder til puljen :-) Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Har lige taget min ønskelseddel af bloggen, men på den stod at jeg ønskede mig strikkebøger. Så jeg vil derfor meget gerne lægge to lodder i puljen og krydser fingre for at Hætterhøjbens held held drysser af på mig.

    /Louise

    SvarSlet
  3. Tilslutter mig da lige med 2 lodder .:-))

    SvarSlet
  4. Jeg er da med på tre lodder. Og så krydser jeg bare fingre indtil 1. februar. Dejlige bøger kan man ikke få for mange af.

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne være med!
    2 lodder til mig:)

    SvarSlet
  6. Jeg er også med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  7. Hej Trine.

    Jamen dog, jeg skal da helt sikkert være med i din give away :o) Jeg er klar med 3 lodder :o) Uh det blir spændende :o)
    Her er vi helt boostet Asta og jeg. Vi har været en tur til babycafé inde på bibleren (biblioteket) hvor temaet var babymassage med en fysioterapeut. Pyyyyh, man blir SÅ baby træt efter sådan en omgang :o)

    Forsat dejlig dag til jer.
    Knus Lunde.

    SvarSlet
  8. Fornem give away!
    Jeg vil da gerne være med, med 2 lodder :)
    Hvis jeg vinder har jeg jo en usandsynlig god grund til at lære og strikke som længe har været en drøm!
    Camilla

    SvarSlet
  9. Wauw, nogle fine bøger.
    Jeg vil gerne være med - 3 lodder smider jeg!
    Mange hilsner fra Louise

    SvarSlet
  10. Jeg vil gerne strikke lidt mere, så 2 lodder til mig.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  11. Jeg vil gerne være med. To lodder til mig :)

    SvarSlet
  12. Vil gerne lege med!
    3 lodder tak!
    Heidi

    SvarSlet
  13. Jeg blir veldig gjerne med i trekningen, og tar 3 lodd. :o)

    Ønsker deg en riktig god helg!

    SvarSlet
  14. Vil rigtig gerne deltage, så jeg smider 3 lodder i puljen.

    SvarSlet
  15. Øj, øj, øj - Den vil jeg rigtig gerne vinde.
    Knus fra engens land ;-)

    SvarSlet
  16. Sikke fine bøger. Vil gerne deltage med 3 lodder.

    SvarSlet
  17. Tak for tilmelding på min give away ;o) jeg vil rigtig gerne være med på 3 lodder. Julie

    SvarSlet
  18. Uha hvor en skøn give away ... jeg vil gerne deltage med tre lodder :)

    SvarSlet
  19. Hej Trine,
    Jeg drømmer om at kunne strikke vanter, huer, sokker osv. til min dejlige dreng Oscar (og også lidt til mig selv:-) Men indtil nu rækker min kunnen ikke længere end at "strikke lige ud" som jeg kalder det...jeg vil meget gerne være med i puljen om de fine bøger. Jeg melder mig straks som fast læser og er med på 2 lodder:-) Kig endelig forbi min blog - malumsen.blogspot.dk
    Kh. Malene

    SvarSlet
  20. Som ny blogger og nystrikker (er nu i gang med min anden trøje.... denne gang en norsk sweater), vil jeg meget gerne vinde denne give away. Så ville de næste strikkeprojekter helt sikkert komme fra bøgerne.
    3 lodder herfra og krydsede fingre:-)
    KH Dorthe

    SvarSlet
  21. jeg er ret vild med Jytte Slentes design,så jeg er helt klar med på 3 lodder og krydsede fingre :-)

    SvarSlet
  22. selvom jeg ikke kan strikke vil jeg rigtig gerne deltage, måske kan bøgerne jo give mig lysten til at lære det :)
    3 lodder til mig.

    -sara

    SvarSlet
  23. Mmmmm, de vil jeg gjerne vinne! Så da tar jeg to lodd, og håper på det beste! Og TAKK for link til min blogg!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlet
  24. Jeg er fluks med på 3 lodder. Husk at deltag i min tapet giveaway.

    SvarSlet
  25. Dem vil jeg gerne eje, jeg er med på 3 lodder.

    SvarSlet
  26. Hej, tak for din "tilmelding" til min give away og jeg vil da sørme rigtig også gerne være med her! Jeg er med på tre lodder.
    Kh Anja

    SvarSlet
  27. Hejsa - jamen, jeg vil da gerne være med. Det er min første give-away, men derfor kan man vel godt være heldig.
    Jeg er med på 3 lodder.

    SvarSlet
  28. Jeg vil gjerne ha 2 lodder på slik flott give away :)

    SvarSlet
  29. Jeg er vild med Jytte Slentes bog, men har desværre erfaret at den er udsolgt fra forlaget. :o( Derfor vil det være super skønt at få fingrene i den her hos dig. :o) Jeg er med i puljen med 2 lodder. :o)

    SvarSlet
  30. Jeg faldt lige over din blog idag. Og så har du tilmed en 'give-away' med en af de bøger jeg flittigt låner og genlåner på biblioteket. En bog jeg kan læse, i Puttenings kommentar, er udsolgt fra forlaget. Så den kunne det være skønt at vinde.
    Jeg vil straks linke til din 'give-away'. Mon det bliver til 2 lodder?

    SvarSlet
  31. Jeg vil gerne deltage med to lodder. Mit job flytter til sommer så jeg skal til at tage toget - måske strikning kan fungere godt som underholdning på turen!
    Hvis du vil vinde en bog så skynd dig forbi min blog :o)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...