mandag den 25. januar 2010

Jeg har vundet The Vintage Hausfrau's/Julias Give Away


Heldet tilsmiler mig i den grad for tiden!
Endnu en FANTASTISK give away har jeg vundet!! Er bare så glad!!
Julia laver selv disse lækre, LÆKRE navnehalskæder i krympeplast. Jeg GLÆDER mig som en gal til at flashe denne, især nu da Julia har været så sød at sætte min lille vingummibamses navn i. Hårspænderne får jeg helt sikkert også brug for. Mit ammesjask af en manke trænger til at blive peppet lidt op (jeg fælder som en gal), og Edith rykker i det, så det skal sætes op med disse skønne sløjfer.
Sikke en skøn gave og der fulgte det sødeste brev med!
KÆMPE, KÆMPE TAK Julia!!! Se hendes inspirerende blog HER (den er netop blevet pimpet så fint :-)

4 kommentarer:

  1. HALLO jeg skal vidst til at være lidt mere "give away" aktiv :o) Du er da bare for heldig, er du da helt vild i kulden :o)

    SvarSlet
  2. Hej Trine

    Dejligt du er glad for tingene ;)

    Hårspænderne kan du forresten forme lidt, ved at trække i hjørnerne. Det gode ved filt, er at man kan lege lidt med det hele tiden. Håber du kan bruge størrelsen og farverne jeg valgte til dig?!

    Kh. Julia (og tak for sød kommentar om bloggens nye udseende)

    SvarSlet
  3. Dit heldige asen ;o) Dejlige gaver! Kram Frøken Fiil

    SvarSlet
  4. Glaphuset...eller bare Lunde - Ja det kan godt betale sig at være give awayaktiv!! Men jeg kan da se, at du også har haft heldet med dig :-)

    Julia - Jeg er SÅ glad for tingene! Smart at man kan forme spænderne! Farver og størrelser er perfekte!!

    Frk Fiil - JA heldig asen er jeg altså for tiden :-)

    Se også lige min egen give away!!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...