torsdag den 7. januar 2010

Kæmpe nam!! Og Beaker


Vi har altså ikke ligefrem den mest tossede familie!!
I går havde vi besøg af vingummiens faster. Hun havde en masse juleknas i overskud, så hun kom med denne kurv og bad os hjælp med at udrydde lækkerierne. Ingen problemos, blev der sagt!! Hun er genial til at bage!! Hun forærede mig i julegave DENNE fødselsdags koge/bagebog, så jeg også for alvor kan komme igang. Der er rigtig mange gode opskrifter i, og de kan altså også bruges, selvom der ikke er fødselsdag :-)
Da fasteren ankom, sov Edith, men efter lidt tid vågnede hun, og faster tog hende ud af barnevognen. Hun er jo så lille, at "fremmede" ansigter ikke er skræmmende, mente jeg...lige indtil i går. Vingummien syntes slet ikke lige, hun havde overskud til at møde andre end sin mors ansigt. Derfor lavede hun sin imponerende parodi af Muppets figur The Beaker (måske ikke helt med vilje) :
Derpå måtte jeg hellere overetage vingummien, før "sirenen" begyndte. Njååå :-)

3 kommentarer:

  1. hvor er det bare en kær kjole!
    jeg skal lige høre dig, de hæklede dyr som ligger på hylden bagved, er det noget du har lavet??? de er bare SÅ søde!
    er det noget man kunne få opskriften på??? ;-)

    SvarSlet
  2. Dyrene er desvære alle købt eller gaver jeg vi har fået. Sorry :-) Men søde det er de!

    SvarSlet
  3. Hej, kul att du hittat till min blogg och gillade min lilla utlottning. Lycka till!

    Vilken underbar bild på din lilla bebis förresten och på katten högst upp också, och korgen med godiset vill jag ju bara kasta mig över ;-)

    / Linda

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...