lørdag den 24. august 2013

Svømmer Søhesten væk ?


Min blog bliver forsømt.
Måske er det fordi omdrejningspunktet på Søhesten er det kreative, men lige for tiden er det meget småt med kreativiteter i min tilværelse. Ikke fordi der er noget i vejen, men sådan er det bare ind i mellem.
Måske skyldes min fravær på Søhesten, at jeg "får mit fix" på Instagram. Jeg har læst andre bloggere udtrykke samme form for blog-utroskab.
Måske er det bare en naturlig pause, og snart kommer jeg op på (sø) hesten igen.
Måske er jeg ved at vokse fra Søhesten.
Måske er Søhesten ved at vokse fra mig.
Måske skyldes min forsømmelse af Søhesten alle ovenstående punkter.
Måske er dette indlæg bare nedfældet tankespin, og mit fravær er blot en fase.

Under alle omstændigheder er jeg ikke klar til at slippe Søhesten, så I slipper vist heller ikke. Endnu.

4 kommentarer:

  1. Åh jeg håber at du kommer op på (sø) hesten igen. Der er al for stille i blog-verdenen. Jeg kender godt problemet selv. Instagram er hurtig, her og nu, men de gode inspirerende indlæg savner jeg. Mon ikke folk vender tilbage sammen med efteråret ? Jeg håber det...

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Hej Trine.

    Jeg tror du kommer tilbage :) Instagram er supersjovt, men det er ikke det samme som at blogge. Det er hurtige billeder og hurtige kommentarer til billeder. Der er ikke så meget dybde synes jeg.

    Jeg kender alt for godt det med faser. Sådan er det bare. Man kan ikke skrive hver dag år ud og år ind. Det må foregå i perioder med overskud.

    Glæder mig til at se dig her igen engang.

    SvarSlet
  3. Tag en ferie fra bloglivet.... Vi er her jo stadig når du vender tilbage :-)

    SvarSlet
  4. Tag en ferie fra bloglivet.... Vi er her jo stadig når du vender tilbage :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...