onsdag den 17. marts 2010

Indrømmet - Jeg er et heldigt svin ;-)

Det er fuldstændig vildt! Lige for tiden vinder jeg den ene give away efter den anden. Jeg plejer ikke at være særlig heldig, men efter jeg er begyndt at deltage i give away konkurrencerne, så vinder jeg igen og igen. Det er meget underligt - og FEDT!!
Jeg håber ikke, alle de andre give away deltagere er ved at blive træt af mig, når nu SØHESTEN bliver udtrukket gang på gang...Men jeg kan altså ikke gøre for det!!
Og jeg indrømmer, jeg er et heldigt svin - men jeg nyder det altså også ;-)

I dag kom posten med hele 2 gaver til mig!
Denne SÅ skønne vest til vingummibamsen fra Æblekinder. Den er bare så fin!!! Jeg kan knap vente på at Edith bliver stor nok til at kunne passe den.
Taaaaak!!!


Hos Fru Westerskov har jeg vundet disse to fine, fine æbler.
Det er så bløde, og man kan se det er rigtig godt håndværk! Der må dufte skønt hjemme hos Westerskov, for de dufter bare så godt.
Og se lige kortet med papirdekorationen! Vildt!
Taaaaak!!!

4 kommentarer:

  1. Ja du har været heldig, men du har også selv været gavmild, hvis du har lyst til at deltage i endnu en give away, så kom forbi min blog:-)
    Og ja meget fint kort, vi må få hende fru Westerskov til at vise, hvordan hun gør det...

    SvarSlet
  2. Ja, vel er du heldig, og det skal du bare nyde :-)

    Randi

    SvarSlet
  3. Dejligt du har modtaget min pakke. Ja du er da vist meget heldig i øjeblikket, men nyd det bare.

    SvarSlet
  4. Tak for de søde bemærkninger. Jeg nyder mit held og håber det fortsætter bare lidt endnu :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...