tirsdag den 2. juli 2013

Et rask ben, tilbagevendt overskud og Give Away vinder

Billedet er fundet HER
Så er hverdagen tilbage igen, og min lille familie og jeg modtager den med verdens mest kyssende kyshånd.
En utrolig mild beskrivelse af de sidste 8 uger er, at det har været - H Å R D T! Med hårdt på!
Mere om det i næste indlæg, MEN nu har jeg ENDELIG fundet en give Away vinder.
Jeg beklager naturligvis ventetiden, og håber i forståelse for, at jeg blev nødt til at hive stikket helt ud for en tid.
Vinderen af Lékué bagemåtte fra KitchenOne.dk (fundet via random.org) er:
Bettina Jäpelt
Bettina, send mig en mail med din adresse, og bagemåtten bliver sendt til dig hurtigst mulig.




1 kommentar:

  1. Hold nu op søde Søhest..... Mens tiden er fløjet afsted for os andre, har I haft jeres at se til, og tiden har garanteret ikke kunnet gå hurtigt nok ??? Dejligt er det i hvert fald at læse I er ved at hovedet ovenvande. Det kan være vi skal finde en dag til grill-hygge med Afkom, Handymanden og Morten Korch ???

    Mange varme sommerhilsner Lunde

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...