torsdag den 11. juli 2013

Store E elsker lille E - og omvendt


Et par af søskendekærligheds billederne fra min Instagramprofilos.
Edith er virkelig en sød og kærlig storesøster. Det går rent ind hos forældrene, skulle jeg hilse at sige!
Nu er Esther blevet så stor og opmærksom, at hun for alvor har "opdaget" sin storesøster. Alt hvad Edith foretager sig bliver observeret med store, beundrende øjne og et stort smil. Det mindste fjolleri fra søsters side, og Esther er færdig af grin på grund af al den sjovhed. D E T E R D E J L I G T !
Vi nyder det, så længe, der ikke er konflikter, og "Nej, det er miiiin", "Lad vær!'" og "Waaaaaa!". Men en god start, det er det altså.
Og ja, de har næsten ens tøj på på nederste billede - Ups! Men det sker altså kun en gang imellem... ;-)

Bonus info - Esther er 6 måneder og Edith bliver 4 år til september.

7 kommentarer:

  1. Der er ikke noget, der kan smelte et moderhjerte som søskendekærlighed! Skønne billeder :-)

    SvarSlet
  2. Skønne billeder!
    Søskendekærlighed er noget af det største - synes jeg. Jeg ELSKER, når pigerne trasker afsted hånd i hånd, og så glemmer jeg helt, at de indimellem også skændes, så det brager:-)

    SvarSlet
  3. Hvor er de herlige. Søskendekærlighed når det er bedst.

    SvarSlet
  4. ÅÅÅÅÅRRRRRRHHHHHHHH ♥♥♥♥♥♥♥

    SvarSlet
  5. Hvor er de dejlige jeres piger <3!! Og søskendekærlighed varmer bare om hjertet!

    SvarSlet
  6. Nårhhh, dejlige billeder :)
    Jeg bliver også helt varm om hjertet når jeg ser søskendekærligheden mellem Karla og Frederikke - vi er dog nået til 'det er min' og 'hun driller' tiden...

    SvarSlet
  7. Der findes næsten ikke noget bedre end at se sine børn være så gade for hinanden. Det nyder vi også :-) Dejlige billeder!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...