søndag den 5. maj 2013

Undtagelsestilstand og udsat give away trækning

Det er nogle hårde dage for min lille familie og jeg. Først flere ugers sygdom, som endte med at lillebitte Esther fik RSvirus. Hun skulle heldigvis (!) ikke indlægges, da hun var stærk nok til at hoste slim op.
Søvn, hvad er det?
I fredags blev jeg ringet op af børnehaven, som bad mig komme med det samme, for Edith havde slået sit ben.
Efter flere dybt frustrerende oplevelser, som jeg kan fortælle om senere, konstaterede de på skadestuen at Edith havde brækket sit lårben. Hun skal nu være indlagt i 3 uge med benene spændt lodret op.
Hun er sur, forvirret, bange og ked af det. Men heldigvis indimellem også lidt glad og fjollet. Det er mildest talt hårdt for mig ikke at kunne være der 100% for hende, fordi jeg også skal tage mig af søde, lille Esther. Heldigvis har Edith verdens bedste far, som passer godt på hende - men alligevel ØV!
Jeg glæder mig utroligt meget til om nogle dage, når hun har vænnet sig noget mere til situationen og smerterne har fortaget sig lidt.
Dermed er min macarons give away trækning udsat.
Jeg vender tilbage, når der er lidt mere overskud på kontoen.






29 kommentarer:

  1. Øv øv hvor er det synd for hende. Jeg kan godt forstå hun er utryg, det tror jeg også jeg ville være. Håber hun snart vender sig til situationen. God bedring med hende.

    Mvh Mette

    SvarSlet
  2. Sikke en omgang. God bedring med dem begge.

    SvarSlet
  3. Nej hvor crazy med en brækket lårbensknogle. Kan godt forstå det er svært for hende at forstå. Rigtig god bedring!

    SvarSlet
  4. Det er jo helt vildt - som noget fra en tegnefilm. Stakkels pige altså - jeg håber, hun vænner sig til situationen hurtigt, og at de er ekstra søde ved hende, så det ikke bliver alt for frygteligt at ligge der så længe. God bedring med hende

    SvarSlet
  5. Hold nu op i er ramt. :( Håber ugerne vil gå hurtigt og smertefrit. God bedring med pigerne :)

    SvarSlet
  6. Åh for Søren altså det lyder HÅRDT!!! Håber ikke din datter skal ligge med benene spændt op hele tiden!!! Rigtig god bedring til jer :-)

    SvarSlet
  7. Åh nej dog! Sikke en redelighed! Heldigvis er børn bare nogle ukuelige størrelser, så hun skal nok klare den, din store pige. God bedring! :-)

    SvarSlet
  8. Åh nej dog! Sikke en redelighed! Heldigvis er børn bare nogle ukuelige størrelser, så hun skal nok klare den, din store pige. God bedring! :-)

    SvarSlet
  9. Hvor er det synd for Jer! God bedring med Edith - det må godt nok være frustrerende at ligge med benene spændt op - i særdeleshed for sådan en lille børnehavekrudte!!

    Kh
    Trine

    SvarSlet
  10. God bedring med hende den store skønne Edith. Tænker på jer og ønsker for jer at de tre uger bliver de hurtigste nogensinde og at I bagefter får masser af medgang!!!!!! Kram herfra!

    SvarSlet
  11. Øv øv - rigtig mange positive tanker til jer alle fire og god bedring til de to små ;O)))

    SvarSlet
  12. Åh sådan der har jeg også prøvet at ligge med benene da jeg var barn. Ikke sjovt. God bedring med hende.

    SvarSlet
  13. Rigtig god bedring med hende.

    SvarSlet
  14. åh nej, stakkels Edith.. rigtig god bedring med hende..
    KH Micha

    SvarSlet
  15. Nårh, hvor er det synd. Det må være kæmpe chok for jer alle sammen og selvfølgelig mest for lille Edith. Tror det må være en mors værste mareridt.. God bedring til hende :)

    SvarSlet
  16. Åhhhhh sender dig varme tanker herfra, og håber snart på lidt solenergi og opmuntring. Det er næsten ikke til at bære at se din datter ligge i denne tilstand. Varme hilsner Helena

    SvarSlet
  17. Uha da, stakkels lille pige ... Det er vist ikke rart for nogen af jer, mange hilsner herfra

    SvarSlet
  18. Shit, hvor ser det bare ØV ud, stakkels lille pige. Kan så godt følge din frustration og ked af det-hed over at se sin datter sådan. Har godt fulgt med på IG og fik da helt ondt i maven af billederne og udsigten til at hun skal lægge sådan i 3 uger. Det må føles som en uendelighed i den alder. Håber I alle kommer forstærkede og raske ud på den anden side. Mange tanker her fra :)

    SvarSlet
  19. Åhh nej hvor synd for hende, god bedring.

    Mona

    SvarSlet
  20. Av! Det går lige i mit mor-hjerte! God bedring og lad de næste uger gå lynhurtigt!!! Kh K

    SvarSlet
  21. Øv, øv, øv. Rigtig god bedring! Jeg håber at det hele snart er overstået, så I kan komme hjem og hygge jer allesammen.

    Tanker herfra.

    SvarSlet
  22. Ej for søren da, jeg føler med din stakkels guldklump... og resten af familien

    SvarSlet
  23. Ååhh altså da!!! Allerværst når noget går ud over vores unger - 3 uger kan synes som helt urimelig lang tid!! Sender jer en masse gode tanker Trine. Og go' bedring til hende...

    SvarSlet
  24. Øv - rigtig god bedring med hende! Krydser fingre for at ugerne kommer til at gå rimeligt! Sender masser af positiv energi til jer!

    SvarSlet
  25. Det er så synd (og træls) at hun skal ligge der i hele tre uger. Jeg håber, at det hele går stærkt og godt.

    FruF

    SvarSlet
  26. God bedring til begge dine piger!

    SvarSlet
  27. Nej hvor hårdt, jeg håber, familien klarer det hele, for det er da en sej omgang.

    SvarSlet
  28. Åh nej dog, hvor er det synd for hende. Ikke en sjov situation at stå i for nogle af jer, for det er da godt nok lang tid :( Jeg håber hun har noget god underholdning derude, og god bedring med hende.

    SvarSlet
  29. Stakkels Jer - især Edith lige pt. og mor, som ikke kan være der... Håber hun bliver frisk igen uden men.
    RS virus er SÅÅÅÅ træls - godt I slap for indlæggelse med hende - selv om du kunne have været på afdelingen, måske.
    Held og lykke med de næste uger..

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...