mandag den 29. april 2013

Undskyld til Søhesten

Min kære blog bliver forsømt...igen. De sidste mange uger har været fyldt med enten travlhed eller sygdom - indimellem en kombi af begge :(
Lille baby Esther er stadig syg, og jeg håber sådan, at hun snart er på toppen igen, for det er så synd for det lille pus.
Jeg får dog postet billeder på min Instagram profil. Forhåbentlig kommer der snart ro på igen, så jeg kan tage mig af Søhesten også.
I får lige en sort/hvid collage fra Instagram.
Husk også lige min macarons give away:)

3 kommentarer:

  1. rigtig god bedring til den lille og mindre travlhed til dig........hopper ind og følger dig på Instagram :-)

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder. God bedring med lille E. Suk fra mig der også forsømmer bloggen i stor stil...

    Kh

    SvarSlet
  3. God bedring med hende, og sikke nogle dejlige billeder :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...