tirsdag den 19. april 2011

Søehsten er tilbage - nu med sommerfugle

Så fik jeg brudt stilheden og hurra for det!
Jeg har været ramt af en lidt alvorlig krea-tørke (hader når det sker!!) og desuden har travlhed og manglende overskud holdt mig fra min elskede Søhest i efterhånden ret lang tid. Kæresten har vildt skoletravlt, og jeg har almindeligt skoletravlt. Jeg er meget alene med Vingummibamsen, og det kan godt tage lidt pippet fra mig, når jeg sådan går og savner hendes søde far.
Nå, men heldigvis ser det hele snart mere lyst ud, og om et par uger skal jeg i gang med mit eksamensprojekt i håndarbejde. Det bliver fedt...også selv om det er eksamen :-)

Jeg har længe haft noget origami-papir liggende, som jeg engang købte hos fantastiske Muji. I går fik jeg fundet det frem, og nu skal der prøves kræfter med det.
3 forårsglade sommerfugle er foldet, og så tænker jeg lidt over, hvad mon den næste foldeaktivitet skal være.
Se folde instruktion HER. Manden snakker vist portugisisk, men det betyder heldigvis ikke så meget.

God påske til alle jer i blogland.
Jeg har ikke fulgt så meget med på det sidste, så hvis der er sket noget spændende så fortæl, fortæl!

9 kommentarer:

  1. Uha de er fine! Kunne godt bruge sådan nogle i min meget sorte og hvide stue (det er det der sker når man lader kæresten bestemme møbler)

    Jeg kan komme med noget meget spændende nyt! JEg har fået ryddet op i min sokke skuffe.. Kan endda komme med en DIY! Sorte sammen og hvide sammen.. that's it!

    SvarSlet
  2. De er rigtig søde. Og lækkert papir.

    SvarSlet
  3. Lea - Tak :-) Og de er forholdsvis lette at lave. Modigt at lade kæresten bestemme møbler, og hvidt er da slet ikke så slemt endda.
    Fantastisk DIY du lige kom med der!!!! Haha!

    Tak for det, Malene :-)
    Synes også papiret er smadder fint. Kunne godt tænke mig sådan en Muji-butik lige om hjørnet ;-)

    SvarSlet
  4. Hvor er de flotte. Ogsaa rigtig god paaske til dig.

    SvarSlet
  5. Du er savnet herinde!!

    Er du så kommet HELT ud af kreatørken? Det håber jeg virkelig! Det er ALT for trist!

    Jeg er på påskeferie! OG NYDER DET I FULDE DRAG :)

    Stort knus og velkommen tilbage !

    SvarSlet
  6. Lin - Tusind tak skal du ha :-)

    Jenny - Jeg har virkelig også følt mig tom uden mit daglige blogfix. Savnet har I også været, kan du tro :-)
    Jeg håber, jeg er helt ude af krea-tørken, om ikke komme jeg snart rigtig i gang, når jeg skal lave håndarbejdseksamensprojektet.
    SKØNT med påskeferie. Håber den bliver ved med at være fantastisk!

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  8. jeg har også været igennem en meget langvarig krea-tørke. glædelig påske søde trine!

    SvarSlet
  9. så fine de ble!! vips så ble det sommerfugler :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...