fredag den 1. april 2011

Liberty-tøj til den nye Note Book

Juhu! Jeg slap helskindet igennem endnu et symaskine-projekt!
Min note book har fået et etui, som jeg helt selv har syet!
Jeg har selv designet etuiet, der består af et aflangt stykke neopren med et aflangt stykke Liberty ovenpå. Stoffet er foldet på midten, og så er der en grov lynlås i den ene ende. Ret simpelt, hvilket jo matcher mine sy-evner ret godt :-)
Lynlåsen var som forventet en udfordring, men nu sidder den langt om længe fast.  Jeg riede den fast, før jeg syede. Det tog mig ret lang tid at finde ud af, at det var den bedste løsning.
Inden i er etuiet ikke for kønt, så det må jeg gøre noget ved i aften.
God weekend!

10 kommentarer:

  1. Hvor flot! Jeg elsker simpelthen det stof :)

    SvarSlet
  2. FLOT Trine! Godt arbejde :D Jeg tror altså at diine syevner rækker noget længere end du selv regner med :) Ih, hvor er du god :)

    SvarSlet
  3. TOP FLOT Trine! Jeg synes altså du er SUPERSEJ! Kan du foreslå mig et nybegynderprjoekt?

    SvarSlet
  4. Det ser nu godt ud.
    Lynlåse er heller ikke min kop te, prøver konsekvent at undgå dem;)
    Er ikke så sej som dig, der tager kampen op!

    Stine:)

    SvarSlet
  5. Godt gået Trine! Det blev da flot:)

    SvarSlet
  6. Så gjorde du det.. ihhh har tænkt på det mange gange siden vi snakkede om det. Skal SÅ meget lave et, når alle mine ting er pakket ud ;O) Sejt Trine, det er blevet en rigtig flot note book holder ;O)
    Knus

    SvarSlet
  7. Hvor er den bare flot.....og ret sejt du kaster dig over lynlåse som jeg de sidste 2 aftener har BANDET langt væk (måske fordi der også er noget quilt og foer indblandet) :-)

    Liberty holder altså bare stadig - SÅ flot.

    SvarSlet
  8. Jamen, jamen Trine altså! Smukt, der kommer den fine hvide sag til at bo så ganske smukt!

    SvarSlet
  9. Virkelig flot etui!
    Sejt at du kaster dig ud i sværere projekter.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...